Hillenaar Outdoor kiest voor Ayuda

Hillenaar Outdoor kiest voor Ayuda
  • Online
  • 14 jun 2018 @ 10:34
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

De snelst groeiende out-of-home exploitant van Nederland kiest voor het zakelijke softwareplatform Ayuda. Ayuda Media Systems - leverancier van bedrijfssoftware voor out-of-home adverteerders - zal gaan fungeren als ruggengraat voor alle advertentieactiviteiten, waaronder digitale advertentieweergaves, verkoop, backoffice-activiteiten en klantgerichte engagementtools.

Het aanbod van Hillenaar Outdoor omvat Abri’s, grote Billboards en een zeer breed scala aan digitale en traditionele panelen. In de eerste helft van 2018 zijn er zes nieuwe digitale reclamemasten aan het netwerk toegevoegd. Hillenaar Outdoor focust zich hiermee op het ontwikkelen van premiumaanbiedingen op strategische locaties, waaraan inmiddels ook het Museumplein in Amsterdam toegevoegd is.

CEO en oprichter Jeroen Hillenaar, een welbekende ondernemer in de mediasector, gaf een toelichting op de beslissing om samen te werken met Ayuda: ‘We maken nu slechts enkele maanden gebruik van het complete Ayuda platform, en profiteren hier al enorm van. Dit merken we aan de verkoop, de planning en andere activiteiten die het platform mogelijk maakt. We hebben plannen om onze klanten in de toekomst de mogelijkheid te bieden om hun campagnes online te boeken.
Ayuda brengt wereldwijde expertise en kennis met zich mee. Ik geloof dat Ayuda ons kan helpen de Nederlandse OOH-industrie te transformeren en ons inzichten zal geven om nieuwe standaarden in te stellen. We verheugen ons op een partnerschap voor de lange termijn, waar Ayuda ons zal ondersteunen en ons zal helpen ons bedrijf te laten groeien in de komende jaren.’

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken