Clear Channel Nederland breidt digitaal netwerk uit

Clear Channel Nederland breidt digitaal netwerk uit
  • Online
  • 10 jul 2018 @ 13:18
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

Het ‘Digital Inner City’ netwerk van Clear Channel Nederland wordt uitgebreid met 13 schermen in Leiden, Den Haag en Enschede. Met deze uitbreiding bestaat dit netwerk uit 63 schermen.

Sinds 2016 zijn er in Amsterdamse parkeergarages digitale panelen van Clear Channel te vinden, onder andere bij het Museumplein, Damrak, Leidseplein, Westerpark, P.C. Hooftstraat, Waterlooplein en Rembrandtplein. Daaraan zijn zes parkings in Leiden toegevoegd, waaronder Haarlemmerstraat, Soestdijkkade, Ringkade en Morspoort. In Den Haag zijn digitale panelen geplaatst in de parkeergarage bij het Malieveld, nabij Paleis Noordeinde aan de gelijknamige chique winkelstraat en aan de boulevard van Scheveningen. Ook in de Van Heekgarage in Enschede is een digitaal paneel geplaatst. Alle genoemde panelen vormen samen het ‘Digital Inner City’ netwerk.

Digitalisering objecten
Clear Channel Nederland zet het digitaliseren van objecten voort op strategische plekken. 'De objecten die gedigitaliseerd worden, bevinden zich op drukke locaties, bijvoorbeeld in of nabij winkelstraten. Adverteerders zijn hiermee zichtbaar net voor de aankoop. We gaan ons digitale portfolio gedurende het jaar verder uitbreiden', aldus Raymond van Kasterop, Sales & Marketing Director bij Clear Channel Nederland.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken