Beekse Bergen brengt educatie en beleving samen in app
- Online
- 2 aug 2018 @ 13:52
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Apps
- 2 aug 2018 @ 13:52
- Redactie Contentmarketing
Beekse Bergen heeft in samenwerking met Dffrnt Media een app ontwikkeld. Bezoekers van het safaripark kunnen met behulp van de app leren welke dieren ze zien en krijgen meer informatie over het desbetreffende dier.
Doel is om technologie, entertainment en educatie samen te brengen. Rosella Passier, marketing manager bij Beekse Bergen, laat weten: 'Alleen in ons dierenpark kunnen bezoekers met een app alle dieren spotten, die ook direct worden herkend. Daarnaast was het een lange wens om op onze autosafari een beleving toe te voegen, wat met de audiotour in de app goed is gelukt. In dit digitale tijdperk komen beleving en educatie zodoende dicht bij elkaar en we zijn er trots op dat we onze bezoekers deze ervaring kunnen bieden.'
Winston Gerschtanowitz, co-founder van Dffrnt Media, zegt: 'Vergis je niet, dit systeem is verfijnder dan wat Google op dit moment te bieden heeft. Ontzettend hightech, zonder dat het authentieke karakter van Beekse Bergen verloren gaat. Met deze app willen we laten zien dat de nieuwste technologische snufjes goed samen kunnen gaan met iets klassieks als een dag in het safaripark. Dat vind ik sterk.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing