Liefde tijdens corona
- Online
- 25 mrt 2020 @ 09:21
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DigitaalAppsContent
- 25 mrt 2020 @ 09:21
- Lucas Boon
In deze tijden van zelfisolatie en lockdown wordt er massaal online gedate. Datingapp The Inner Circle ziet zelfs de grootste piek ooit in het gebruik van de app. Favoriete gespreksonderwerp: toiletpapier.
The Inner Circle stelt dat de afgelopen week het aantal matches is gestegen met 99% en het aantal berichten dat verstuurd wordt is toegenomen met 116%. David Vermeulen, CEO en oprichter van The Inner Circle, zegt: 'Juist nu staan singles meer open voor verbinding. We hebben dat vaker gezien: zo is de winter populairder dan de zomer, maar de cijfers tijdens deze coronacrisis zijn de hoogste ooit.'
Onderwerpen
De gesprekken gaan niet geheel verrassend veelal over het coronavirus. Daarnaast is afgelopen week het woord 'toiletpapier' liefst 400 keer genoemd in gesprekken op de app. Ook zijn 'quarantaine' en 'Netflix' veelgebruikte gespreksonderwerpen.
The Inner Circle is opgericht in 2012 en heeft 2 miljoen leden verspreid over 26 landen. Ruim 10.000 koppels leerden elkaar kennen via deze datingapp.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing