Samsung maakt live commerce show

Samsung maakt live commerce show
  • Online
  • 8 apr 2021 @ 14:07
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • E-commerce

Samsung Nederland experimenteert met live commerce, de combinatie van een live show, online interactie met consumenten en e-commerce.

De show, die vorige week werd uitgezonden, is ontwikkeld en geproduceerd door Cheil in samenwerking met Lukkien. Budi Gonzalez de Chaves (MD Cheil Benelux): ‘Live Commerce is enorm in opkomst. Vorig jaar was de geschatte omzet in China, de bakermat van Live Commerce, 124 miljard euro. Geweldig dat we dit voor Samsung nu in Nederland mogen doen.’

De show werd vanuit een huiskamerdecor gepresenteerd door Veronica van Hoogdalem, met als speciale gast Bram Krikke. Daarnaast was Jaydee Lunes, product specialist bij Samsung aanwezig voor de product-uitleg. Centraal in de show stonden de nieuwe smartphones van Samsung, de Galaxy A52 en de A72.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken