Stoov is nieuwe aanvoerder CrossBorder Top 30

Stoov is nieuwe aanvoerder CrossBorder Top 30
  • Online
  • 16 nov 2021 @ 15:32
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Stoov is de online verkoper die het hardst is gegroeid over de grens. Dat werd vandaag tijdens het CrossBorder Event, een evenement van zustertitel Twinkle bekend gemaakt.

Met de CrossBorder Top 30, een initiatief van Dexport en collega-titel Twinkle, wordt jaarlijks in kaart gebracht welke Nederlandse online verkopers het hardst groeien over de grens. Voor de ranking in de CrossBorder Top 30 is de (procentuele) internationale omzetgroei van het voorgaande jaar maatgevend. Voorwaarde voor opname in de lijst is dat bedrijven het jaar ervoor al tenminste 100.000 euro omzet boekten over de grens. Daarnaast mag een onderneming niet puur op het buitenland gericht zijn.

Stoov neemt het stokje over van Refurbished.nl (2020), en Beerwulf (2019). Het bedrijf in warmtekussens wist zijn omzet in het buitenland te vergroten met 456 procent. Een nipte overwinning op On That Ass, dat voor het tweede jaar op rij 450 procent groei behaalde en net als in 2020 op de tweede plaats eindigt. Laudermarkte is nieuw in de top-3 met een omzetgroei van 380 procent.

Voor de volledige top 30 klik hier.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken