Stoov is nieuwe aanvoerder CrossBorder Top 30
- 16 nov 2021 @ 15:32
- Ryan Baij
Stoov is de online verkoper die het hardst is gegroeid over de grens. Dat werd vandaag tijdens het CrossBorder Event, een evenement van zustertitel Twinkle bekend gemaakt.
Met de CrossBorder Top 30, een initiatief van Dexport en collega-titel Twinkle, wordt jaarlijks in kaart gebracht welke Nederlandse online verkopers het hardst groeien over de grens. Voor de ranking in de CrossBorder Top 30 is de (procentuele) internationale omzetgroei van het voorgaande jaar maatgevend. Voorwaarde voor opname in de lijst is dat bedrijven het jaar ervoor al tenminste 100.000 euro omzet boekten over de grens. Daarnaast mag een onderneming niet puur op het buitenland gericht zijn.
Stoov neemt het stokje over van Refurbished.nl (2020), en Beerwulf (2019). Het bedrijf in warmtekussens wist zijn omzet in het buitenland te vergroten met 456 procent. Een nipte overwinning op On That Ass, dat voor het tweede jaar op rij 450 procent groei behaalde en net als in 2020 op de tweede plaats eindigt. Laudermarkte is nieuw in de top-3 met een omzetgroei van 380 procent.
Voor de volledige top 30 klik hier.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing