Achmea maakt wervingscampagne met medewerkers

Achmea maakt wervingscampagne met medewerkers
  • Online
  • 23 sep 2022 @ 10:37
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Achmea wil als grootste verzekeraar van Nederland bijdragen aan duurzaam samenleven en werkt daarom aan het oplossen van grote maatschappelijke vraagstukken.

In de zoektocht naar nieuwe collega’s die hieraan willen bijdragen is in samenwerking met Wefilm een online wervingscampagne ontwikkeld. Middelpunt van de campagne is een film, gemaakt met louter Achmea-medewerkers in hun eigen werkomgeving, die laat zien dat je als werknemer daadwerkelijk impact kunt maken.

Deze eerste van een serie films vertelt het verhaal van de totstandkoming van WegWijsVR, een product van Interpolis. In volgende films worden meer producten en diensten van Achmea labels uitgelicht. De campagne wordt vanaf deze week uitgerold via online video, social, podcasts en pre-rolls.

Sophie Grandia, Adviseur Arbeidsmarkt Marketing bij Achmea: ‘Wij zochten een partner die in een film ‘maatschappelijke impact’ kon visualiseren. En misschien nog wel belangrijker; onze doelgroep kon laten voelen wat het betekent om bij Achmea te werken.’

Credits:

Client: Achmea

Client Responsible: Sophie Grandia

Concept: Wefilm Concepts

Creative director: Janna Stolp

Director: Jan Boon

Client Lead: Lynn Degen

Producer: Merijn Swinkels

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken