Spieren voor Spieren maatschappelijk partner EK Volleybal Dames

26mei 201510:33
  • Sponsoring
  • 288 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportMaatschappijPartnership

nieuws Het EK Volleybal Dames wordt gespeeld van 26 september tot en met 4 oktober in Apeldoorn, Rotterdam, Eindhoven en Antwerpen. Spieren voor Spieren is benoemd tot maatschappelijk partner van het evenement. Dit betekent dat beide organisaties hun krachten gaan bundelen en elkaar zoveel mogelijk gaan versterken met als uiteindelijk doel meer aandacht te vragen voor spierziekten bij kinderen.

Heineken en NOC*NSF lanceren 'Blijf Helder'-campagne

26mei 201508:27
  • Sponsoring
  • 1026 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • VoetbalMaatschappij

nieuws Om verantwoord alcoholgebruik bij sportverenigingen te stimuleren starten Heineken Nederland en NOC*NSF de ‘Blijf Helder’-campagne. Verenigingen aangesloten bij de KNVB (voetbal), KNKV (korfbal), KNLTB (tennis) en KNHB (hockey) kunnen zich aanmelden.

Kinderprogramma WK Beachvolleybal dankzij SWKGroep

22mei 201513:49
  • Sponsoring
  • 12702 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MaatschappijSponsoring

nieuws De organisatie van het WK Beachvolleybal is een samenwerking aangegaan met de stichting SWKGroep. De stichting is nauw betrokken bij een aantal side-events waarbij zo veel mogelijk kinderen in aanraking komen met beachvolleybal, sporten en gezond bewegen.

Brand bier en Pinkpop tekenen voor weer drie jaar

22mei 201512:01
  • Sponsoring
  • 10871 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Kunst & CultuurPartnership

nieuws Ook de komende drie jaar zal op Pinkpop, het oudste popfestival van Nederland Brand bier worden geschonken. Beide partijen zijn al vanaf de eerste editie van het festival in 1970 met elkaar verbonden.

[Pop Up Event] Gratis voor abonnees op 28 mei: 'Customer Insights'

22mei 201510:50
  • Algemeen
  • 86012 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Customer JourneyEvenement

nieuws MarketingTribune organiseert in 2015 een aantal Pop Up Events: actuele marketingtopics worden dan besproken in een klein gezelschap van marketing- en communicatieprofessionals op een nader te bepalen locatie. Na het eerste succesvolle Pop Up Event - Production 2.0 over de productie van tv-commercials en radiospotjes - gaan we dit keer dieper in op customer insights. Wat is de echte behoefte van (potentiële) klanten? Wij durven te stellen: hoe strakker je customer insights, hoe beter je inzichtgedreven propositie, hoe hoger je winst. MarketingTribune organiseert deze Pop Up op donderdag 28 mei samen met Marketing Workouts. Een nadere kennismaking.

Telecom verdriedubbelt bedrag voor stadionrechten

22mei 201510:31
  • Sponsoring
  • 9510 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringSportmarketingMedia

nieuws Telecombedrijven hebben blijkbaar vertrouwen in de toekomst van connected stadiums. De bedragen die zij betalen om Europese voetbalstadions hun naam te mogen geven, zijn in vier seizoenen meer dan verdriedubbeld.

Sony verlengt sponsoring Champions League met 3 jaar

22mei 201508:41
  • Sponsoring
  • 7241 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingVoetbalSponsoring

nieuws Sony PlayStation en Sony Mobile hebben hebben een 3-jarige overeenkomst gesloten met de UEFA Champions League. De overeenkomst omvat ook de UEFA Super Cup 2015, 2016 en 2017, de UEFA Women's Champions League Finale en de UEFA Youth League Finals.

Onder meer Le Guess Who? en Mauritshuis genomineerd voor Gouden Struis 2015

21mei 201514:32
  • Sponsoring
  • 9167 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Kunst & CultuurAwards

nieuws De genomineerden voor de Gouden Struis 2015, de prijs voor de beste culturele marketingcase van het afgelopen seizoen, zijn bekend. De vakjury heeft uit de 34 inzendingen, vijf nominaties gekozen: Le Guess Who?, Mauritshuis, Parktheater Eindhoven, TivoliVredenburg & We Are Public.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • leidend vakblad over
    sponsoring & branded content


    Stichting SponsorRingen