David Beckham in whisky-commercial Haig Club

21okt 201413:26
  • Bureaus
  • 1574 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenCommercialsCampagnesReclame

nieuws Grote namen werken mee aan de eerste tv-commercial van Diageo’s nieuwe ‘single grain’ Scotch whisky Haig Club: de door Adam&EveDDB geproduceerde film heeft ex-voetballer David Beckham in de hoofdrol, is geregisseerd door Hollywood-veteraan Guy Ritchie en wodt begeleid door de klanken van de populaire indie-band Alt-J.

Customer Media Congres: Emoties dragen de boodschap

21okt 201411:04
  • Content
  • 3326 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • Storytelling

nieuws Contentmarketing is voor steeds meer bedrijven een onmisbaar communicatiemiddel. Maar storytelling zonder emotie is als cola zonder prik. Emoties zijn nodig om in beweging te komen, zo stelt Lily Martens. De consultant/trainer/coach, met een journalistieke carrière achter zich waar je u tegen zegt, spreekt tijdens het Customer Media Congres op donderdag 20 november.

Delftse Poort decor voor stunt War Child

21okt 201409:48
  • Sponsoring
  • 2088 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MaatschappijSportSponsoring

nieuws Op zondag 26 oktober aanstaande is gebouw Delftse Poort in Rotterdam het decor van een bijzondere stunt: zo’n 75 personen gaan deze middag abseilen van de torens van Delftse Poort. CBRE Global Investors, samen met KanAM Grund Kapitallanlagegesellschaft, eigenaar van gebouw Delftse Poort, maakt de actie van War Child mogelijk.

Hornbach zet zich in voor Villa Pardoes

21okt 201408:22
  • Sponsoring
  • 1954 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MaatschappijPartnershipSponsoring

nieuws In Villa Pardoes is een bijzonder bouwproject opgeleverd, namelijk tien speelhutten voor zieke kinderen. Deze landelijke huttenbouwactie is opgezet door het Zeldzame Ziekten Fonds en Villa Pardoes, het vakantieverblijf voor zieke kinderen en hun ouders in Kaatsheuvel. Bouwmarkt Hornbach is als sponsorpartner van het ZZF aan de campagne verbonden en zorgt voor de communicatie en de bouw van de speelhutten onder begeleiding van een architect.

Collecteren 2.0 voor het Diabetes Fonds

21okt 201405:30
  • Online
  • 3242 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • MaatschappijSocial media

nieuws In de week van 26 oktober tot 1 november gaan ruim 25.000 lopers langs meer dan 2 miljoen deuren. Deze ‘Deur Tot Deur Run’ is een initiatief van het Diabetes Fonds, dat hiermee aan zijn jaarlijkse collecteweek een extra dimensie wil geven. Naast het fysiek collecteren kunnen collectanten ook een online collectebus aanmaken.

Cruyff Football bezegelt Canadees partnership

20okt 201410:14
  • Sponsoring
  • 3466 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipVoetbal

nieuws Cruyff Football heeft een driejarige overeenkomst getekend met de Canadese voetbalclub FC Regina om de jeugdvoetbalopleiding te ondersteunen. In het nieuwe partnership zullen coaches van Cruyff Football, een organisatie uit Barcelona, door de Nederlandse voetballegende Johan Cruyff opgericht om jonge voetbaltalenten te trainen, samenwerken met Regina om een jeugdopleidingsplan in te voeren.

Huawei nieuwe sponsor Ajax Cape Town

20okt 201410:10
  • Online
  • 3751 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringVoetbal

nieuws Huawei is de nieuwe shirtsponsor van Ajax Cape Town. De Chinese telecomgigant heeft zich voor 2 jaar aan de club verbonden. De naam van Huawei werd al langer genoemd als mogelijke kandidaten voor de opvolger van hoofdsponsor Aegon bij Ajax in Amsterdam.

Europcar stopt met sponsoring wielerploeg na 2015

20okt 201409:10
  • Sponsoring
  • 2840 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportSponsoring

nieuws Het Franse Europcar stopt na 2015 met het sponsoren van de wielerploeg. Dat maakte de sponsor vrijdag 17 oktober jongstleden bekend tegenover L'Equipe. Het contract tussen de WorldTour-ploeg en de sponsor loopt na volgend jaar af en zal niet worden verlengd. Bij Europcar rijden onder meer de Fransen Thomas Voeckler en Pierre Rolland.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • leidend vakblad over
    sponsoring & branded content


    Stichting SponsorRingen