Vivianne Miedema in WK-campagne Adidas

26feb 201512:02
  • Sponsoring
  • 3970 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingWK VoetbalSponsoring

nieuws In aanloop naar en tijdens het WK voetbal voor vrouwen zal Adidas Vivianne Miedema als één van de gezichten in de WK-campagne inzetten. De 18-jarige Miedema is speler van Bayern München en het Nederlands elftal.

Nieuwe partners voor Penningmeester van het Jaar

26feb 201511:45
  • Sponsoring
  • 3329 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportMaatschappijSportmarketing

nieuws De verkiezing voor Penningmeester van het Jaar wordt dit jaar ondersteunt door twee nieuwe sub-partners: Le Credit Sportif en ClubCollect. Hoofdpartners blijven ook dit jaar softwareleverancier Davilex en Regiobank. De verkiezing wordt voor de vijfde keer georganiseerd door 2Basics Breedtesport & Marketing.

Wielerploeg Roompot gaat verder als Team Roompot Oranje Peloton

26feb 201510:06
  • Sponsoring
  • 2310 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingSponsoring

nieuws De nieuwe professionele wielerploeg Team Roompot gaat vanaf heden verder onder de naam Team Roompot Oranje Peloton. De nieuwe naam is het gevolg van de samenwerking met Oranje Peloton, een initiatief van de Staatsloterij. Team Roompot Oranje Peloton kondigt ook een businessclub aan.

Donatie-campagne War Child van Etcetera en Red Urban: 'Download de oorlog uit een kind'

25feb 201517:46
  • Bureaus
  • 9696 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MaatschappijCampagnesActiesMVOMobile

nieuws Etcetera en Red Urban hebben in opdracht van T-Mobile een donatiecampagne voor War Child ontwikkeld: ‘Download de oorlog uit een kind’. Via een speciale actiesite kunnen donateurs voor een klein bedrag symbolisch een vreselijke herinnering uit een kind halen. Met deze campagne viert T-Mobile het 10-jarig hoofdsponsorschap van War Child.

479 miljoen dollar naar cricketsponsoring

25feb 201517:36
  • Sponsoring
  • 4442 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringSportmarketingSport

nieuws Mede door de ICC Cricket World Cup die op dit moment – van afgelopen 14 februari tot en met 28 maart – plaatsvindt in Australië en Nieuw-Zeeland, zijn de sponsorinkomsten in cricket omhoog gegaan. De sponsorinkomsten stegen ten opzichte van 2014 met 3,2 procent naar 479 miljoen dollar.

[Marketing Analyse] Belevingsactivatie scoort het best

25feb 201516:25
  • Sponsoring
  • 6033 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • Entertainment

nieuws Dancefestivals zijn dé plek voor merken om zich te presenteren, zo blijkt uit een rondgang van MarketingTribune. Daar verzamelen de doelgroepen zich: hipsters, millennials en een oudere groep die young minded is. Is sponsoring en partnership van dancefestivals daarom per definitie een succesformule of is een weloverwogen marketingstrategie toch noodzakelijk?

Brand New Live stelt Advisory Board met topmanagers aan

25feb 201511:28
  • Sponsoring
  • 6142 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • EntertainmentActivatie

nieuws Brand New Live heeft de afgelopen zes jaar een stormachtige groei doorgemaakt en staat voor belangrijke keuzes in de toekomst. Dat heeft beide directeuren Chris Havinga en Marc Hofstede doen besluiten een Advisory Board te vormen, met succesvolle en ervaren managers uit de entertainment-industrie, die het bedrijf van adviezen kan voorzien. Maykel Piron, Jan-Willem Brüggenwirth en Ginus Tiemessen nemen plaats in de Advisory Board.

Triple Double - SX genomineerd voor Sport FM Innovatieprijs

25feb 201509:32
  • Sponsoring
  • 3626 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • AwardInnovatieSportmarketing

nieuws SX, het gloednieuwe pand van Triple Double Sportmarketing, is genomineerd voor de Sport FM Innovatieprijs 2015. In SX heeft Triple Double verschillende bedrijven en sportbonden verzameld die allen actief zijn in sport, marketing of media. De twee andere genomineerden zijn Sportbedrijf Deventer met MobieZ en Barenbrug met de nieuwe grassoort RPR.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • leidend vakblad over
    sponsoring & branded content


    Stichting SponsorRingen