Saucony nieuwe hoofd- en titelsponsor Egmond Halve Marathon

4aug 201513:31
  • Sponsoring
  • 1605 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingSponsoring

nieuws Saucony heeft zich afgelopen week in Egmond aan Zee officieel als hoofdsponsor aan de Egmond Halve Marathon verbonden. De Amerikaanse fabrikant van runningschoenen en -kleding gaat met organisator Le Champion een verbintenis aan voor meerdere jaren. De komende drie jaar is Saucony niet alleen hoofdsponsor maar ook titelsponsor van de Egmond Halve Marathon.

Fonds helpt MKB'ers met internationale droom

4aug 201512:01
  • B2b
  • 2694 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
  • MaatschappijProducten en dienstenZakelijk

nieuws Voor het derde jaar op rij kunnen ondernemers met een internationale droom zich vanaf vandaag inschrijven voor het Oranje Handelsmissiefonds (OHMF). De uiteindelijke tien winnaars worden op 12 november 2015 bekendgemaakt tijdens het finale-event. Het fonds is een initiatief van ING, KLM, MKB-Nederland en het ministerie van Buitenlandse Zaken in samenwerking met de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland. Zij helpen elk jaar tien middelgrote bedrijven een jaar lang bij het opzetten van een internationaal netwerk.

Amsterdam Dance Event partner in ADE Dance & Brands

4aug 201510:35
  • Algemeen
  • 4504 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Evenement

nieuws Het Amsterdam Dance Event (ADE), 's werelds grootste clubevenement en leidend zakelijk platform als het gaat om electronic (dance) music, heeft het congres 'Dance & Brands' in het officiële ADE-programma opgenomen. 'ADE Dance & Brands' focust aanstaande vrijdag 16 oktober in één dag op de connectie tussen dance-muziek en merken.

Bezoekersrecord op GAMMA Racing Day

4aug 201509:27
  • Sponsoring
  • 2014 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringSport

nieuws De GAMMA Racing Day heeft afgelopen weekend opnieuw een bezoekersrecord gehaald. Op zondag 2 augustus kwamen er maar liefst 87.500 bezoekers naar het TT-circuit in Assen. Verdeeld over 2 dagen liep de bezoekersteller op tot boven de 100.000. De GAMMA Racing Day is Europa’s grootste gecombineerde auto-, motor- en kartrace-evenement.

[nieuw] De MarketingTroonrede voor marketeers

4aug 201508:48
  • Algemeen
  • 4032 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Evenement

nieuws Zoals de koning elke derde dinsdag in september de troonrede voorleest, organiseert Stichting MarketingTroonrede in samenwerking met MarketingTribune een nieuw en spraakmakend event: de MarketingTroonrede. Uiteraard is het streven om deze troonrede, speciaal voor marketeers en CEO’s, ook een mooie en langdurige traditie te laten worden. De eerste MarketingTroonrede wordt op dinsdag 8 september uitgesproken en het thema voor 2015 is de relevantie van de marketeer door de ogen van de directie.

Kookzender 24Kitchen beleeft beste maand ooit

4aug 201506:06
  • Media
  • 5216 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • KijkcijfersTelevisieFoodDoelgroepBranded content

nieuws 24Kitchen heeft afgelopen maand haar hoogste marktaandeel sinds de lancering in 2011 behaald. In juli keken in totaal 3,8 miljoen mensen naar de zender en behaalde 24Kitchen recordcijfers in alle relevante doelgroepen: onder 20 tot 49-jarigen groeide de zender met maar liefst 75% ten opzichte van vorig jaar. Ook in de jongere doelgroep 20-34 jaar laat 24Kitchen bij zowel mannen als vrouwen enorme groei zien.

[Interview] Guido Lambriks (Outforce Media) over buitenreclame en Sail 2015

4aug 201500:00
  • Media
  • 5690 x gelezen
  • Link
  • Dewi Smeenk
  • CampagnesReclameInterviewOutdoor

nieuws De ING-campagne rondom SAIL 2015 maakt gebruik van Trotters van Outforce Media, media-exploitant in tijdelijke buitenreclame. Vandaag spreken wij Guido Lambriks, directeur en mede-eigenaar van Outforce Media, over tijdelijke buitenreclame en de ING-campagne voor Sail 2015.

Tag Heuer officiële tijdwaarnemer Bundesliga

3aug 201516:59
  • Sponsoring
  • 4186 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • VoetbalPartnership

nieuws Het Zwitserse horlogemerk Tag Heuer heeft een commercieel partnership getekend met de Bundesliga. Tag Heuer wordt de eerste officiële tijdwaarnemer van de hoogste Duitse voetbalcompetitie: de deal heeft een duur van 3 jaar. Naast exposure op onder meer reclame boarding gaat Tag Heuer het partnership activeren via de website en social media via de hashtag #DontCrackUnderPressure.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • leidend vakblad over
    sponsoring & branded content


    Stichting SponsorRingen