PSV kampioen? Dat gaat geld kosten

24apr 201515:39
  • Bureaus
  • 13392 x gelezen
  • Link
  • Joost van Liemt
  • VoetbalSponsoring

weblog Philips, zo luidde het bericht, is toe aan een opfrisbeurt. Daar ben ik het hartgrondig mee eens. De laatste keer dat onze Eindhovense vrienden zich opfristen, resulteerde in een karig aangepast beeldmerk uit voorbije jaren.

Creatieve talenten geholpen met Blooom Award by Warsteiner

24apr 201511:45
  • Sponsoring
  • 5322 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Kunst & CultuurSponsoring

nieuws Creatieven afkomstig uit verschillende kunstdisciplines, zoals beeldende kunst, design, fotografie of film & video, kunnen weer hun werken inzenden voor de Blooom Award by Warsteiner. Vorig jaar zijn de winnaars gekozen uit maar liefst 1200 inzendingen, afkomstig uit meer dan 65 landen.

Voetbal International sponsort 50 amateurteams

24apr 201510:05
  • Sponsoring
  • 4813 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • VoetbalSportmarketing

nieuws Voetbalweekblad Voetbal International gaat komend seizoen ter ere van zijn 50-jarig bestaan vijftig amateurteams sponsoren. Het sponsorpakket bestaat uit vijftien volledige tenues in de clubkleuren, trainingspakken, voetbaltassen, drie ballen en een krat bidons. Het totale pakket heeft een waarde van 2500 euro.

Vrumona vijf jaar frisdrankenpartner Go Ahead Eagles

23apr 201511:36
  • Sponsoring
  • 5790 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • VoetbalPartnershipSportmarketing

nieuws Go Ahead Eagles en Vrumona zijn een vijfjarige sponsoring- en leverantie samenwerking aangegaan. De Deventer club gaat met ingang van komend voetbalseizoen de Vrumona merken Pepsi Cola, 7UP, Royal Club, Rivella en Sourcy Vitaminwater voeren in het vernieuwde stadion De Adelaarshorst. Beide partijen ondertekenen de overeenkomst op zaterdag 25 april voorafgaand aan de thuiswedstrijd Go Ahead Eagles - FC Utrecht.

Mark Versteegen (KPN): ‘Maatschappelijke sponsoring rendabeler door fors extra budget vanuit corporate branding’

23apr 201510:38
  • Sponsoring
  • 5989 x gelezen
  • Link
  • Marije Bouwknegt
  • MaatschappijSponsoring

weblog KPN was de grote winnaar van de SponsorRingen 2014 met de wintercampagne met o.a. Ireen Wüst en De Coolste Baan van Nederland in het Olympisch stadion. In 2011 viel KPN met de maatschappelijke sponsorcase van het KPN Mooiste Contact Fonds ook al in de prijzen. Welke maatschappelijke bijdrage hebben deze sponsorcases nu daadwerkelijk geleverd? Marije Bouwknegt van 2Basics Breedtesport & Marketing vroeg het Mark Versteegen, directeur sponsoring van KPN.

Sport1 start apart tv-kanaal voor autosport

23apr 201509:04
  • Media
  • 6472 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisieSportMedia

nieuws Sport1 lanceert op 1 mei het nieuwe tv-kanaal Sport1 Racing. Op dit nieuwe '24 uur per dag en zeven dagen in de week' kanaal zal dit raceseizoen ruim 600 uur live aandacht worden besteed aan de verschillende autosport disciplines. Daarmee haakt de tv-zender in op de enorme media-aandacht voor Formule1-coureur Max Verstappen.

Autocoureur Buurman ambassadeur Wishbones Slippers

23apr 201508:18
  • Sponsoring
  • 5524 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MaatschappijPartnership

nieuws Autocoureur Yelmer Buurman heeft zich als ambassadeur verbonden aan het Zuid-Afrikaanse slippermerk Wishbones, dat sinds begin dit jaar ook op de Nederlandse markt verkrijgbaar is. Yelmer rijdt momenteel voor team Black Falcon in een Mercedes-Benz SLS AMG.

Ireen Wüst begint eigen schaatsteam

23apr 201508:00
  • Sponsoring
  • 5408 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingSchaatsen

nieuws Ireen Wüst begint een eigen schaatsteam om zich optimaal te kunnen voorbereiden voor de Winterspelen van Pyeongchang in 2018. Het project draagt de ambitieuze naam Team4Gold. Rutger Tijssen zal de coach van het nieuwe team zijn, Gerard Kemkers heeft op de achtergrond een rol als adviseur. Marketingbureau House of Sports van Patrick Wouters van den Oudenweijer gaat het organisatorische gedeelte voor zijn rekening nemen.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • leidend vakblad over
    sponsoring & branded content


    Stichting SponsorRingen