First Lego League zoekt sponsoren

22okt 201413:01
  • Sponsoring
  • 3214 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MaatschappijSponsoring

nieuws De organisatie van de First Lego League is op zoek naar sponsoren voor de Flevolandse regiofinale. De robotwedstrijd voor jongeren vond de afgelopen jaren telkens plaats bij Technocentrum Flevoland in Almere, maar dat werd in juli failliet verklaard.

Chassé Theater presenteert Beeldjagers

22okt 201409:38
  • Sponsoring
  • 3201 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringKunst & CultuurMaatschappij

nieuws Met het Beeldjagers event presenteert Museum of the Image (MOTI) het fenomeen beeldverzamelingen als uiting van hedendaagse beeldcultuur. Het museum riep beeldverzamelaars op hun collectie in te sturen. Een onverwacht groot aantal van 350 beeldcollecties werd ingezonden. De vakjury bekeek de beeldcollecties met stijgende verbazing en had de moeilijke taak een selectie samen te stellen. Op 8 november worden de meest verrassende beeldcollecties gepresenteerd in het Chassé Theater te Breda.

Joe Rospars over Barack Obama als sponsormodel

22okt 201408:39
  • Sponsoring
  • 2567 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringKunst & CultuurSportSponsorcongres

nieuws Joe Rospars – keynote speaker op het Sponsorcongres 2014 - was zowel in 2008 en 2012 Barack Obama's digitale hoofdstrateeg en directeur Social Media. Hij ontwikkelde het ongekend succesvolle communicatie-model van de "grass-route campaigns". De digitale tak van de campagne zorgde voor de ruggengraat van design en merkbeeld, zowel online als offline, en bereikte een recordaantal Amerikanen via mobiele, sociale, video en web platforms. De campagnes mobiliseerden tientallen miljoenen. Tijdens het congres – dat 20 november plaatsvindt - zal Rospars hier dieper op ingaan.

Marketing&Technology-congres: 'Technologie is een grote uitdaging voor marketeers'

21okt 201417:30
  • Algemeen
  • 11591 x gelezen
  • Link
  • Dorien Vrieling
  • Marketing

nieuws Het allereerste Marketing&Technology-congres biedt informatie voor iedereen die wil weten wat er gebeurt in de industrie van marketingtechnologie. Van marketingdirecteur tot technisch architect, van growth hacker tot data-analist. Keynote speaker Scott Brinker van het chief marketing technologist-blog vertelt wat hij op 25 november met u wil delen.

David Beckham in whisky-commercial Haig Club

21okt 201414:50
  • Bureaus
  • 9199 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameMerkenCommercialsCampagnes

nieuws Grote namen werken mee aan de eerste tv-commercial van Diageo’s nieuwe ‘single grain’ Scotch whisky Haig Club: de door Adam&EveDDB geproduceerde film heeft ex-voetballer David Beckham in de hoofdrol, is geregisseerd door Hollywood-veteraan Guy Ritchie en wodt begeleid door de klanken van de populaire indie-band Alt-J.

Customer Media Congres: Emoties dragen de boodschap

21okt 201411:04
  • Content
  • 12759 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • Storytelling

nieuws Contentmarketing is voor steeds meer bedrijven een onmisbaar communicatiemiddel. Maar storytelling zonder emotie is als cola zonder prik. Emoties zijn nodig om in beweging te komen, zo stelt Lily Martens. De consultant/trainer/coach, met een journalistieke carrière achter zich waar je u tegen zegt, spreekt tijdens het Customer Media Congres op donderdag 20 november.

Delftse Poort decor voor stunt War Child

21okt 201409:48
  • Sponsoring
  • 6012 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MaatschappijSportSponsoring

nieuws Op zondag 26 oktober aanstaande is gebouw Delftse Poort in Rotterdam het decor van een bijzondere stunt: zo’n 75 personen gaan deze middag abseilen van de torens van Delftse Poort. CBRE Global Investors, samen met KanAM Grund Kapitallanlagegesellschaft, eigenaar van gebouw Delftse Poort, maakt de actie van War Child mogelijk.

Hornbach zet zich in voor Villa Pardoes

21okt 201408:22
  • Sponsoring
  • 4178 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MaatschappijPartnershipSponsoring

nieuws In Villa Pardoes is een bijzonder bouwproject opgeleverd, namelijk tien speelhutten voor zieke kinderen. Deze landelijke huttenbouwactie is opgezet door het Zeldzame Ziekten Fonds en Villa Pardoes, het vakantieverblijf voor zieke kinderen en hun ouders in Kaatsheuvel. Bouwmarkt Hornbach is als sponsorpartner van het ZZF aan de campagne verbonden en zorgt voor de communicatie en de bouw van de speelhutten onder begeleiding van een architect.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • leidend vakblad over
    sponsoring & branded content


    Stichting SponsorRingen