Jumbo kan nog veel winnen met sponsoring Verstappen

27mei 201511:26
  • Sponsoring
  • 956 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringSportmarketingSport

nieuws Nog maar 5 procent van de Nederlanders die bekend zijn met Max Verstappen weet top of mind dat Jumbo Supermarkten zijn sponsor is. Meer dan de helft van deze Nederlanders (58 procent) weet wel dat Verstappen door Red Bull gesponsord wordt.

Paceline Sports Services start communicatiebureau Postman

27mei 201510:04
  • Bureaus
  • 1774 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategiePRCommunicatieSportmarketing

nieuws Paceline Sports Services heeft onder de naam Postman een sportcommunicatiebureau opgericht. Oprichter van het bureau is Geert Broekhuizen, die jarenlange ervaring heeft in sportmarketing, met name in de wielrennerij.

Lotto Soudal tijdelijk door als Joker+ Soudal

27mei 201509:16
  • Sponsoring
  • 1835 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingSponsoring

nieuws Tijdens de Baloise Belgium Tour, die vandaag van start gaat, zal Lotto Soudal door het leven gaan als Joker+ Soudal. Joker+ is een kansspel van de Nationale Loterij waarbij de deelnemers hun favoriete sterrenbeeld moeten kiezen. Om Joker+ in de kijker te zetten rijden de renners deze week met speciaal voor de gelegenheid ontworpen outfits van Vermarc en aangepaste helmen van Lazer.

Spieren voor Spieren maatschappelijk partner EK Volleybal Dames

26mei 201510:33
  • Sponsoring
  • 2887 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportMaatschappijPartnership

nieuws Het EK Volleybal Dames wordt gespeeld van 26 september tot en met 4 oktober in Apeldoorn, Rotterdam, Eindhoven en Antwerpen. Spieren voor Spieren is benoemd tot maatschappelijk partner van het evenement. Dit betekent dat beide organisaties hun krachten gaan bundelen en elkaar zoveel mogelijk gaan versterken met als uiteindelijk doel meer aandacht te vragen voor spierziekten bij kinderen.

Heineken en NOC*NSF lanceren 'Blijf Helder'-campagne

26mei 201508:27
  • Sponsoring
  • 3341 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • VoetbalMaatschappij

nieuws Om verantwoord alcoholgebruik bij sportverenigingen te stimuleren starten Heineken Nederland en NOC*NSF de ‘Blijf Helder’-campagne. Verenigingen aangesloten bij de KNVB (voetbal), KNKV (korfbal), KNLTB (tennis) en KNHB (hockey) kunnen zich aanmelden.

Kinderprogramma WK Beachvolleybal dankzij SWKGroep

22mei 201513:49
  • Sponsoring
  • 14207 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MaatschappijSponsoring

nieuws De organisatie van het WK Beachvolleybal is een samenwerking aangegaan met de stichting SWKGroep. De stichting is nauw betrokken bij een aantal side-events waarbij zo veel mogelijk kinderen in aanraking komen met beachvolleybal, sporten en gezond bewegen.

Brand bier en Pinkpop tekenen voor weer drie jaar

22mei 201512:01
  • Sponsoring
  • 12469 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Kunst & CultuurPartnership

nieuws Ook de komende drie jaar zal op Pinkpop, het oudste popfestival van Nederland Brand bier worden geschonken. Beide partijen zijn al vanaf de eerste editie van het festival in 1970 met elkaar verbonden.

[Pop Up Event] Gratis voor abonnees op 28 mei: 'Customer Insights'

22mei 201510:50
  • Algemeen
  • 88009 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Customer JourneyEvenement

nieuws MarketingTribune organiseert in 2015 een aantal Pop Up Events: actuele marketingtopics worden dan besproken in een klein gezelschap van marketing- en communicatieprofessionals op een nader te bepalen locatie. Na het eerste succesvolle Pop Up Event - Production 2.0 over de productie van tv-commercials en radiospotjes - gaan we dit keer dieper in op customer insights. Wat is de echte behoefte van (potentiële) klanten? Wij durven te stellen: hoe strakker je customer insights, hoe beter je inzichtgedreven propositie, hoe hoger je winst. MarketingTribune organiseert deze Pop Up op donderdag 28 mei samen met Marketing Workouts. Een nadere kennismaking.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • leidend vakblad over
    sponsoring & branded content


    Stichting SponsorRingen