Customer Media Congres: Emoties dragen de boodschap

31okt 201419:00
  • Content
  • 41439 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • Storytelling

nieuws Contentmarketing is voor steeds meer bedrijven een onmisbaar communicatiemiddel. Maar storytelling zonder emotie is als cola zonder prik. Emoties zijn nodig om in beweging te komen, zo stelt Lily Martens. De consultant/trainer/coach, met een journalistieke carrière achter zich waar je u tegen zegt, spreekt tijdens het Customer Media Congres op donderdag 20 november.

Bedrijven stopen lokale sponsoring uit protest

31okt 201416:00
  • Sponsoring
  • 5201 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringMaatschappij

nieuws Drie bedrijven in Landerd zijn uit solidariteit met de boeren in de gemeente gestopt met sponsoring van lokale verenigingen. Een gesprek met de gemeente deze week heeft daar geen verandering in gebracht.

Tweede Zeeuwse sponsor voor Roompot Orange Cycling

31okt 201415:53
  • Sponsoring
  • 5306 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingSponsoring

nieuws Het Zeeuwse bedrijf Weststrate is sponsor bij de nieuwe Nederlandse wielerploeg Roompot Orange Cycling. De naam van het bedrijf zal tijdens de wedstrijden te zien zijn op de rugzijde van de shirts.

Clooney krijgt concurrentie in Nespresso-commercial

31okt 201415:16
  • Bureaus
  • 5525 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameMerkenCommercialsCampagnes

nieuws George Clooney is het natuurlijk gezicht van Nespresso, maar in de nieuwe commercial van het koffiemerk krijgt hij wederom concurrentie van een andere Hollywood-acteur. Ditmaal treft hij Oscar-winnaar Jean Dujardin (The Artist, The Wolf of Wall Street) tegenover zich. Wie wint deze tweestrijd?

Henk en Marianne Timmer komen met GYMPIE app

31okt 201413:51
  • Online
  • 3980 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • AppsSportContent

nieuws Na een succesvolle carrière als topsporters zetten Henk en Marianne Timmer zich nu in voor een sportievere en gezondere jeugd in Nederland. Tijdens de KPN NK Afstanden lanceren zij GYMPIE, een gratis app waarmee kinderen worden geïnspireerd en gemotiveerd om sportief bezig te zijn. De app daagt kinderen uit om meer te bewegen en (be)loont dat met spaarpunten.

KPN-klanten zien Eredivisiegoals direct terug

31okt 201408:36
  • Sponsoring
  • 3332 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipVoetbal

nieuws Klanten met een KPN-mobielabonnement kunnen de goals van hun favoriete Eredivisieclub op hun mobiel of tablet terugkijken. Het is eerste initiatief dat is voortgekomen uit de samenwerking tussen KPN en de Eredivisie.

Heineken partner voor alle festivals van Mojo Concerts

30okt 201412:00
  • Sponsoring
  • 7762 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Kunst & CultuurPartnershipSponsoring

nieuws Vanaf 2015 is Heineken partner van alle festivals en outdoor concerten van Mojo Concerts in Nederland. Heineken Nederland en Mojo Concerts hebben daartoe vandaag een meerjarige samenwerkingsovereenkomst gesloten.

Succesvolle zesde editie UEFA Champions League Trophy Tour

30okt 201410:21
  • Sponsoring
  • 5231 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • VoetbalPartnership

nieuws UniCredit heeft voor het zesde achtereenvolgende jaar de UEFA Champions League Trophy Tour georganiseerd. De tour heeft dit jaar in vier weken een bezoek gebracht aan Slowakije, Oostenrijk, Kroatië en Servië. De tour in in samenwerking met United State of Fans/TBWA uit Amsterdam ontwikkeld.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • leidend vakblad over
    sponsoring & branded content


    Stichting SponsorRingen