Maserati ziet fietsen als het nieuwe golf

6mei 201513:59
  • Sponsoring
  • 3201 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringSportmarketing

nieuws Het Italiaanse automerk Maserati gaat in navolging van het Verenigd Koninkrijk ook in Nederland de sportieve fietser ondersteunen. Afgelopen week tekende Maserati een overeenkomst met KlimClassic.

Roparunradio dit jaar bij Daniel den Hoed

6mei 201510:00
  • Zorg
  • 3549 x gelezen
  • Link
  • Redactie Zorgmarketing
  • ZiekenhuisSponsoringRadio

nieuws De glazen studio van Roparunradio staat dit jaar voor het eerst bij het Familiehuis Daniel den Hoed in Rotterdam. ‘Dit is een droomplek voor Roparunradio. Heel dicht bij de mensen waar we het voor doen en op maandag midden in de doorkomst bij het Familiehuis,' zegt René Toonen, verslaggever bij Roparunradio. De Roparun is een estafetteloop waarin lopers geld ophalen voor mensen met kanker.

Radio Veronica en Landmacht organiseren Operatie Victorie

6mei 201509:46
  • Media
  • 3136 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaMaatschappijPartnershipRadio

nieuws Radio Veronica organiseert samen met de Koninklijke Landmacht van 11 tot en met 13 mei het groots opgezette landelijke project Operatie Victorie. Daarmee wordt daags na Bevrijdingsdag 70 jaar vrijheid in Nederland gevierd door 70 maatschappelijke projecten in ons land in 70 uur aan te pakken.

De Boer en Powerhouse portsponsors Volvo Ocean Race Festival

6mei 201508:52
  • Sponsoring
  • 2528 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingSponsoring

nieuws Tijdens de laatste pitstop van de Volvo Ocean Race – 18, 19 en 20 juni in Den Haag, wordt in de haven van Scheveningen het Volvo Ocean Race Festival georganiseerd. Powerhouse, Nederlandse cosponsor van de boot Team Vestas Wind, en De Boer hebben zich als portsponsors aan de festivalorganisatie verbonden.

Marktaandeel BrandDeli piekt door bekerfinale

5mei 201509:30
  • Media
  • 8874 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BereikKijkcijfersTelevisieVoetbal

nieuws Met een all-day marktaandeel van 30,6% (20-49 jaar) was zondag 3 mei de beste dag ooit voor BrandDeli. Het mediabedrijf was hiermee voor de eerste keer de grootste exploitant op de doelgroep 20-49 jaar. Ook in de subgroepen van mannen 20-49 jaar (35%), 20-34 jaar (34%) en 13-24 jaar (38%) was de exploitant een dag lang marktleider.

[Column] Hypocriete hulp

4mei 201514:55
  • Bureaus
  • 12550 x gelezen
  • Link
  • Rogier van Kralingen
  • CrowdfundingMVOMaatschappijCampagnes

weblog Heel veel raker kon Tim, een schilder bezig in ons pand, het niet zeggen: 'Moeten we doneren aan Nepal… maar al die bootvluchtelingen laten we rustig verzuipen!' Je zou je af kunnen vragen of ons morele kompas in deze tijdgeest überhaupt nog wel bestaat. Maar laten we het er in ieder geval op houden dat niet alleen bij de stichtingen maar ook bij ons donateurs een nogal hypocriet luchtje kan hangen.

Bekerfinale: Essent mist kans voor open doel

4mei 201513:25
  • Sponsoring
  • 7634 x gelezen
  • Link
  • Kevin Loos
  • VoetbalMediaSportmarketing

weblog FC Groningen versloeg PEC Zwolle in de bekerfinale. Sport is emotie. Sport is social. Ik keek naar de social activiteiten van hun sponsors: Essent (FC Groningen) en Trustbrix (PEC Zwolle). De wedstrijd was immers een mooi moment om het sponsorschap te activeren via social media. Essent is veel groter op social dan Trustbrix. Maar miste een enorme kans voor open doel! Het was duidelijk weekend in Den Bosch.

[Pop Up Event] op 28 mei: Customer Insights

4mei 201511:51
  • Algemeen
  • 34846 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Customer JourneyEvenement

nieuws MarketingTribune organiseert in 2015 een aantal Pop Up Events: actuele marketingtopics worden dan besproken in een klein gezelschap van marketing- en communicatieprofessionals op een nader te bepalen locatie. Na het eerste succesvolle Pop Up Event - Production 2.0 over de productie van tv-commercials en radiospotjes - gaan we dit keer dieper in op customer insights. Wat is de echte behoefte van (potentiële) klanten? Wij durven te stellen: hoe strakker je customer insights, hoe beter je inzichtgedreven propositie, hoe hoger je winst. MarketingTribune organiseert deze Pop Up samen met Marketing Workouts. Een nadere kennismaking.


Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • leidend vakblad over
    sponsoring & branded content


    Stichting SponsorRingen