NOC*NSF en Campina verlengen partnership met vier jaar

16nov 201712:13
  • Sponsoring
  • 11744 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • FoodSportmarketingOlympische Spelen

nieuws NOC*NSF versterkt haar lopende partnership met Campina en verlengt dit tot en met 2020. Het oer-Hollandse zuivelmerk zal ook de komende Olympische spelen in PyeongChang, Zuid Korea en in 2020 in Tokio kwark leveren aan de Nederlandse atleten. Daarnaast slaan NOC*NSF en Campina de handen ineen om de naast de topsporters ook de amateursporters te bereiken om te gezond te leven.

'Coolste Baan' start kaartverkoop voor WK Allround

15nov 201716:16
  • Sponsoring
  • 8718 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • EvenementSportmarketingSport

nieuws De kaartverkoop voor De Coolste Baan van Nederland en het WK Allround gaat van start. De schaatsbaan ligt van 18 januari t/m 28 februari in het Olympisch Stadion. In het tweede weekend van maart vindt het WK Allround er plaats. KPN is hoofdsponsor, Jumbo is 'presenting partner'. Andere partners zijn Univé, Nuon en Campina.

Terugkeer Formule 1 naar Zandvoort 'realistisch scenario'

14nov 201700:02
  • Sponsoring
  • 9846 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • EvenementSportmarketingOnderzoekSport

nieuws Een comeback van de Formule 1 in Zandvoort is een reële optie, zo blijkt uit onderzoek uitgevoerd door economisch onderzoeks- en adviesbureau Decisio. Het onderzoek, geïniteerd door Circuit Zandvoort en de gemeente Zandvoort, kijkt naar de haalbaarheid en economische impact van het imposante F1-circus in de Noordhollandse badplaats.

NPO intensiveert samenwerking met IDFA

13nov 201711:26
  • Media
  • 16104 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekTelevisieMediaPartnership

nieuws De publieke zender NPO 2 zal tijdens het Amsterdamse documentairefestival IDFA (15 - 26 november) vier Nederlandse documentaires uitzenden die op het festival in première gaan. Dat is voor het eerst. NPO en IDFA hernieuwen hiermee hun jarenlange samenwerking, om kwaliteitsdocumentaires voor een breed publiek toegankelijk te maken.

Krajicek strikt NextGen-sterren Rublev en Khachanov voor ABN Amro World Tennis Tournament

13nov 201710:22
  • Sponsoring
  • 10718 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportmarketingEvenementSport

nieuws Andrey Rublev en Karen Khachanov zijn toegevoegd aan het deelnemersveld van het 45e ABN Amro World Tennis Tournament. Met de beide Russische talenten en de al eerder aangekondigde Alexander Zverev is de complete top-3 van de NextGen-spelers in actie te zien in Rotterdam Ahoy. Toernooidirecteur Richard Krajicek strikte beide talenten tijdens de Next Gen ATP Finals in Milaan.

Kokoro maakt internationale campagne 'Duik in Den Haag'

13nov 201709:48
  • Bureaus
  • 9990 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsCampagnesKunst & Cultuur

nieuws Gemeente Den Haag jaagt zijn citymarketing aan met een internationale campagne ontwikkeld door Kokoro Amsterdam. Bedoeling is dat iedereen na het zien van de toeristische imagocampagne 'Duik in Den Haag' weet dat de hofstad aan zee ligt. Deze ligging staat centraal, met uiteraard aandacht voor diverse highlights van de stad. Door dit naadloos te laten overvloeien in elkaar, hoopt Den Haag mensen te inspireren om een trip naar de stad én de zee te maken.

KPN vierde partner van TeamNL

10nov 201715:06
  • Sponsoring
  • 22942 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsorshipSchaatsen

nieuws KPN gaat TeamNL in de volle breedte ondersteunen. De nieuwe overeenkomst met NOC*NSF houdt in dat KPN zich tot en met eind 2018 aan het Nederlandse Olympische team verbindt. Belangrijk onderdeel van het partnership is de samenwerking op weg naar en tijdens de Winterspelen van PyeongChang. Naast de Nederlandse Loterij, Rabobank en Heineken wordt KPN de vierde partner van TeamNL 'en daarmee van de Nederlandse sport'.

[Rondvraag] Volvo Ocean Race, wat zijn status en risico's?

10nov 201714:14
  • Sponsoring
  • 30045 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • SponsoringSportmarketingEvenementForum

nieuws Na een hectische start door de affaire-Tienpont is de Volvo Ocean Race inmiddels in volle gang. Wat maakt deze zeilrace tot zo'n uniek sponsor-event? MarketingTribune vroeg het aan een aantal vakgenoten. Hoe heeft de sponsorwaarde van de 'VOR' en de deelnemende boten zich in de afgelopen jaren ontwikkeld? En wat als er iets misgaat: hoe schadelijk is een conflict zoals tussen AkzoNobel en schipper Simeon Tienpont voor een sponsor?


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen