Ajax verlengt twee jaar met Herbalife

2nov 201711:35
  • Sponsoring
  • 13128 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • LeverancierPartnershipVoetbalFood

nieuws Ajax en Herbalife Nutrition hebben hun suppliership met twee seizoenen verlengd. Op sportpark de Toekomst ondertekende commercieel directeur Menno Geelen namens Ajax de vernieuwde overeenkomst die loopt tot en met juni 2019. Het wereldwijd opererende voedingsbedrijf zal hierdoor een bijdrage blijven leveren aan de voeding van het eerste elftal en Jong Ajax.

BankGiro Loterij investeert langer in Concertgebouw

2nov 201709:54
  • Sponsoring
  • 10290 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipFondsenwervingKunst & Cultuur

nieuws De BankGiro Loterij, de cultuurloterij van Nederland, verlengt haar bijdrage aan Het Koninklijk Concertgebouw met vijf jaar. In de periode 2018 tot en met 2022 kan Het Concertgebouw wederom een jaarlijkse bijdrage tegemoet zien voor onder meer de instandhouding en verdere verduurzaming van het monumentale pand. Het Concertgebouw en de BankGiro Loterij zijn al sinds 2000 partners.

Frans Janssen nieuwe commercieel directeur van PSV

2nov 201700:24
  • Sponsoring
  • 13069 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SalesPartnershipZakelijkVoetbal

nieuws Frans Janssen is de nieuwe commercieel directeur van PSV. De 46-jarige Waalrenaar begint per 1 december aanstaande. 'Dat iemand met de statuur van Frans Janssen beschikbaar is gekomen zien wij als buitenkans', aldus algemeen directeur Toon Gerbrands. 'Een stevig netwerk in de regio is voor deze functie van belang, maar daarnaast willen we ons wat internationaler gaan ontwikkelen. Ook in dat perspectief past de komst van Frans uitstekend bij ons.'

Migo sponsort jubelerend CliniClowns (een maand)

1nov 201709:01
  • Sponsoring
  • 6210 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MerkenFoodMaatschappijSponsorship

nieuws November is de ‘Migo Happy Maand’. Onder het motto ‘Let’s smile together’ sponsort Migo gedurende deze maand CliniClowns, die hun 25ste verjaardag vieren. Als je in november een tray Migo-peren koopt, gaat 50 cent naar CliniClowns. Zo draag je samen met Migo bij aan het bezorgen van een onbetaalbare glimlach bij een ziek kind.

Active Professionals sponsort alpine-skiër Maarten Meiners

31okt 201713:11
  • Sponsoring
  • 10117 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ZakelijkSportmarketingSponsorshipSport

nieuws IT-bedrijf Active Professionals heeft zich verbonden aan de beste skiër die Nederland rijk is, Maarten Meiners. Hij wordt ambassadeur van de Rotterdamse organisatie die net als hij elke dag actief bezig is om zich te verbeteren. Meiners gaat zelf als 'Active Professional' aan de slag door clinics te geven waarin parallellen worden getrokken met skiën.

AZ shopt bij Vomar

31okt 201710:42
  • Sponsoring
  • 9505 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsorshipWinkelenPartnershipVoetbal

nieuws AZ heeft supermarktketen Vomar aan zich gebonden als nieuwe Strategisch Partner. Het betreft een sponsorschap voor drie jaar met het Noord-Hollandse bedrijf, dat momenteel geldt als de in omzet snelst groeiende supermarktorganisatie van Nederland.

Schaatsbond verlengt samenwerking met Thiaf

30okt 201709:46
  • Sponsoring
  • 9432 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • PartnershipSport

nieuws Schaatshal Thialf in Heerenveen blijft ook de komende vijf jaar de topsportlocatie voor het schaatsen in Nederland. De KNSB en Thialf hebben hiertoe vandaag het bestaande samenwerkingscontract verlengd tot 2022. De schaatsbond en het ijsstadion willen ook de komende jaren samen optrekken om de dominante positie van Nederland als schaatsland te waarborgen.

ABN Amro, Delta Lloyd en ING genomineerd voor Langlopende Sponsorships bij SponsorRingen

27okt 201711:38
  • Sponsoring
  • 25808 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • SponsorRingSponsoring

nieuws ABN Amro en World Tennis Tournament, Delta Lloyd en watersport en ING met het Rijksmuseum zijn de drie genomineerde cases voor de nieuwe categorie Lang Lopende sponsorships bij de SponsorRingen. De winnaar van deze categorie wordt samen met alle andere winnaars op donderdag 30 november bekroond. Ook worden dan de Sponsor van het Jaar en de Sponsorpersonality van het Jaar 2017 bekendgemaakt.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen