Er zit muziek in Robeca Summernights

En verder onder meer:

  • Bavaria & Top Notch
    De samenwerking tussen Bavaria 8.6 en hiphoplabel Top Notch levert jaarlijks op 8 juni een uniek hiphopalbum op.
  • Nedap op Lowlands
    Muziekfestival Lowlands weet als geen ander hoe activaties een succesvol onderdeel kunnen worden van het festival. In zeven stappen naar succes.
  • Activaties in Brazilië
    Sportmarketingbureau Triple Double ging naar het WK voetbal in Brazilië. Voor SponsorTribune schreven ze een reisverslag met persoonlijke observaties.
  • Nissan in de Champions League
    Nissan is vanaf komend voetbalseizoen sponsor van de UEFA Champions League. Roel de Vries, global head of marketing van Nissan, legt die stap uit.

Abonneren
 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken