KPN Sponsor van het Jaar

En verder onder meer:

  • SponsorRingen
    Het complete juryrapport met alle winnaars van de SponsorRing 2014.
     
  • Ajax & Ziggo
    Het is Ziggo geworden. Vrij onverwacht maakte Ajax op vrijdag 7 november bekend dat de kabelmaatschappij per 1 januari 2015 de nieuwe hoofdsponsor wordt. De sponsorovereenkomst ontleed.
     
  • M Line
    M Line heeft enkele jaren terug al gekozen voor sportsponsoring als marketingmiddel. Dit jaar geeft de matrassenfabrikant daarin echt vol gas.
     
  • Accenture & Toneelgroep Amsterdam Sinds begin 2013 is adviesbureau Accenture performance partner van Toneelgroep Amsterdam. Bijna halverwege de termijn van vier jaar maken ze de balans op. ‘Het mooie van ons partnerschap is dat we uitgaan van elkaars kracht.’

Abonneren
 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken