Samsung en Amsterdam Dance Event slaan handen ineen

Samsung en Amsterdam Dance Event slaan handen ineen
  • Sponsoring
  • 30 mei 2013 @ 00:00
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Partnership

Beide wereldmerken verenigen zich in een samenwerking, waarmee innovatief ingespeeld kan worden op het wereldwijde succes van dancemuziek. De achttiende editie van het ADE vindt plaats van woensdag 16 tot en met zondag 20 oktober 2013.

Het ADE, dat jaarlijks 200.000 festival- en 4.000 conferentiebezoekers vanuit de hele wereld aantrekt, maakt al jaren een flinke groei door. De afgelopen editie weerspiegelde het wereldwijde succes van de dance-industrie, met optredens van 1.700 nationale en internationale artiesten, spraakmakende sprekers uit binnen- en buitenland, 350 evenementen en een recordaantal van 75 podia verspreid over Amsterdam. Met de betrokkenheid van Samsung kan het ADE in de toekomst nog beter inspelen op de explosieve ontwikkeling van de wereldwijde dance-industrie.

'We zijn erg enthousiast over deze unieke samenwerking. Een wereldmerk als Samsung past natuurlijk perfect bij het internationale karakter van ADE en bij de kwaliteit die beide merken onderstrepen', zegt ADE directeur Richard Zijlma.

'Vanuit Samsung zien wij steeds meer raakvlakken met het ADE. Samsung wil mensen inspireren met nieuwe technologie, productinnovaties en creatieve oplossingen. Het ADE heeft zich ontwikkeld naar een internationaal platform van dance professionals en dance liefhebbers. Wij willen de dance fans inspireren met onze innovaties en zien deze samenwerking dan ook als een perfecte match tussen twee ijzersterke merken. We zullen dit jaar al enkele opvallende elementen toevoegen', aldus Geert Mol, Marketing Manager Mobile bij Samsung Nederland.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken