Vans Warped Tour komt naar Nederland

Vans Warped Tour komt naar Nederland
  • Sponsoring
  • 21 mei 2013 @ 00:00
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Fan

De Vans Warped Tour werd in 1994 opgericht door Kevin Lyman en kwam 4 jaar later ook naar Australië, Japan en eenmalig naar Europa. Sport- en kledingmerk Vans is al sinds jaren de hoofdsponsor.

De Vans Warped Tour komt op 10 november naar Het Klokgebouw in Eindhoven. Naast headliner Billy Talent treden Crossfaith, Escape The Fate, Like Moths To Flames, Like Torches, Memphis May Fire, The Wonder Years, We Came As Romans, Yellowcard en het Nederlandse John Coffey en The Charm The Fury op.

Vaste onderdelen van het rondreizende circus zijn, naast populaire en opkomende punk-, hardcore- en emo-bands, de skate ramps, halfpipes, skate-demonstraties en een uitgebreide festivalmarkt met bandmerchandise, muziek, kleding, tijdschriften en fanzines. Na de afgelopen 14 jaar alleen in Amerika te hebben getoerd, deed de Vans Warped Tour in 2012 voor het eerst sinds lange tijd Groot-Brittannië aan. Wegens succes is de Tour daar dit jaar uitgebreid naar 2 dagen en maakt Vans Warped de sprong naar Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en Nederland.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken