Villevoye naar Ajax

Villevoye naar Ajax
  • Sponsoring
  • 22 mei 2013 @ 00:00
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingActivatie

De afgelopen 3 jaar was Villevoye bij Triple Double onder andere betrokken bij de activatie van Team LiGA, het partnership van NIVEA for Men met de Eredivisie, de BeNe League en de spraakmakende AH Schoolvoetbal case.

Hoewel Yasmine uitkijkt naar haar nieuwe functie in Amsterdam, blikt ze terug op een mooie tijd bij Triple Double. “Ik ben mijn collega’s van Triple Double enorm dankbaar voor de kans die ik heb gekregen. Om met zo’n enthousiast team aan de slag te gaan voor diverse mooie merken die in de sport actief zijn, is een absoluut voorrecht.”

Ook Triple Double kijkt terug op een goede en leuke samenwerking. “Goede vrouwelijke sportmarketeers zijn schaars. We hadden Yasmine dan ook graag behouden. Desalniettemin zijn we trots op deze mooie transfer en het feit dat Yasmine bij ons heeft kunnen uitgroeien tot een volwassen sportmarketeer. Dat Ajax (overigens in goed overleg) bij ons komt scouten, zien we als een kwaliteitsstempel én bevestiging dat onze opleiding tot de beste van Nederland behoort”, geeft Bob van Oosterhout met een knipoog aan. “We weten zeker dat ze een mooie toekomst in ons vak tegemoet gaat, we blijven de band warm houden en wensen haar vanzelfsprekend veel succes toe in Amsterdam."

Met deze nieuwe functie bij Ajax kan Yasmine haar passie en affiniteit met voetbal nóg meer inzetten. De afdeling sponsoring, die onder leiding staat van Bas van Rossum, is met haar transfer compleet. Sietze van Seijen, Bob Hansen en Klaartje Jongepier volmaken het vijftal.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken