La Place verlengt contract met KNHB
- Sponsoring
- 20 jun 2013 @ 00:00
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Partnership
- 20 jun 2013 @ 00:00
- Redactie Sponsoring
La Place is het marktrestaurant van V&D en sinds het Wereldkampioenschap hockey in 1998 ontvangen zij het publiek op de jaarlijkse internationale hockeyevenementen van de KNHB. Gezond eten is belangrijk voor een gezond gewicht en je voelt je er ook fitter door, daarom kiest La Place voor 100% natuurlijk, duurzaam, caloriebewust en waar mogelijk biologisch. Maar ook toont La Place haar verantwoordelijkheid voor het klimaat door te werken met verse, eerlijke en pure grondstoffen.
Bart van den Nieuwenhof, CEO La Place: “Bij La Place vinden we het belangrijk om de wereld beter achter te laten dan we haar hebben aangetroffen. Tenslotte zijn we allemaal verantwoordelijk voor ons klimaat. Om dat voor elkaar te krijgen hebben we de afgelopen jaren diverse initiatieven genomen. Ook zijn we enkele jaren geleden begonnen met het informeren van onze gasten over de gezonde, biologische en duurzame aspecten van onze producten.”
Johan Wakkie, directeur KNHB: “Al lange tijd verzorgt La Place, als supplier van de KNHB, de eet- en drinkgelegenheden op diverse toernooien, waarbij het publiek altijd goed en gastvrij wordt ontvangen. De KNHB ondersteunt de klimaatbewuste gedachte van La Place en hecht eveneens veel waarde aan gezonde voeding. We zijn blij dat we deze samenwerking kunnen voortzetten en kijken uit naar de aanwezigheid van La Place op de aankomende evenementen.”
Bodega Norton is event supplier geworden van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB). De overeenkomst is aangegaan voor twee evenementen, te weten de Rabobank Hockey World League 2013, welke momenteel plaatsvindt van 13 tot en met 23 juni op H.C. Rotterdam en de Rabobank Hockey World Cup 2014, welke plaatsvindt van 31 mei tot en met 15 juni in het Kyocera Stadion in Den Haag.
Johan Wakkie, directeur KNHB: “Activin Wine Group verzorgt de levering van wijnen en champagne voor, tijdens en na de internationale toernooien georganiseerd door de KNHB. Het moderne marketing concept van Activin Wine Group sluit aan op de wensen van het hockeypubliek. Wij kijken uit naar een goede samenwerking.”
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing