La Place verlengt contract met KNHB

La Place verlengt contract met KNHB
  • Sponsoring
  • 20 jun 2013 @ 00:00
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Partnership

La Place is het marktrestaurant van V&D en sinds het Wereldkampioenschap hockey in 1998 ontvangen zij het publiek op de jaarlijkse internationale hockeyevenementen van de KNHB. Gezond eten is belangrijk voor een gezond gewicht en je voelt je er ook fitter door, daarom kiest La Place voor 100% natuurlijk, duurzaam, caloriebewust en waar mogelijk biologisch. Maar ook toont La Place haar verantwoordelijkheid voor het klimaat door te werken met verse, eerlijke en pure grondstoffen.

Bart van den Nieuwenhof, CEO La Place: “Bij La Place vinden we het belangrijk om de wereld beter achter te laten dan we haar hebben aangetroffen. Tenslotte zijn we allemaal verantwoordelijk voor ons klimaat. Om dat voor elkaar te krijgen hebben we de afgelopen jaren diverse initiatieven genomen. Ook zijn we enkele jaren geleden begonnen met het informeren van onze gasten over de gezonde, biologische en duurzame aspecten van onze producten.”

Johan Wakkie, directeur KNHB: “Al lange tijd verzorgt La Place, als supplier van de KNHB, de eet- en drinkgelegenheden op diverse toernooien, waarbij het publiek altijd goed en gastvrij wordt ontvangen. De KNHB ondersteunt de klimaatbewuste gedachte van La Place en hecht eveneens veel waarde aan gezonde voeding. We zijn blij dat we deze samenwerking kunnen voortzetten en kijken uit naar de aanwezigheid van La Place op de aankomende evenementen.”

Bodega Norton is event supplier geworden van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB). De overeenkomst is aangegaan voor twee evenementen, te weten de Rabobank Hockey World League 2013, welke momenteel plaatsvindt van 13 tot en met 23 juni op H.C. Rotterdam en de Rabobank Hockey World Cup 2014, welke plaatsvindt van 31 mei tot en met 15 juni in het Kyocera Stadion in Den Haag.

Johan Wakkie, directeur KNHB: “Activin Wine Group verzorgt de levering van wijnen en champagne voor, tijdens en na de internationale toernooien georganiseerd door de KNHB. Het moderne marketing concept van Activin Wine Group sluit aan op de wensen van het hockeypubliek. Wij kijken uit naar een goede samenwerking.”

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken