PEC Zwolle veilt sponsorposities

PEC Zwolle veilt sponsorposities
  • Sponsoring
  • 7 jun 2013 @ 00:00
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sponsoring

Iedereen kan vanaf één euro bieden op commerciële uitingen op de broek en de mouw van het tenue. Daarnaast worden er reclameposities op het interviewbord (zogenaamde Backdrops) van PEC Zwolle ‘geveild', welke zichtbaar zijn bij de opnames van Eredivisie Live en één minuut LED-Boarding (Hele ring) voor het gehele seizoen 2013-2014 (per thuiswedstrijd verdeeld over 4 maal 15 seconden).

Ook kan er geboden worden op de meest exclusieve ‘seats' binnen PEC Zwolle, De ‘Business Loge'.
 
'PEC Zwolle blijft een vooruitstrevende voetbalclub. Na onze twee succesvolle ervaringen met het veilen van unieke TV- en veldreclame, breiden we de veiling nu uit met shirtreclames en reclameposities tijdens persmomenten. Het startbod van één euro blijft gehanteerd waardoor iedereen een bod kan uitbrengen. Dus de markt blijft de prijs bepalen, we zijn erg benieuwd naar de resultaten', aldus Edward van Wonderen, algemeen directeur van PEC Zwolle.

BVA Auctions is ook verheugd met deze vervolgveiling van PEC Zwolle. "De kavels die nu geveild gaan worden, staan nog dichter bij de consument! Iedereen heeft wel eens een interview of het shirt van deze succesvolle voetbalclub gezien op televisie. Het is dus herkenbaar. Wij zijn dus erg benieuwd naar de resultaten van deze veiling!'', stelt Rob Meijer, commercieel directeur van BVA Auctions.

De veiling is te volgen via: https://www.bva-auctions.com/auction/lot/7725

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken