ABN AMRO MeesPierson verbindt zich aan BNR Vermogen

ABN AMRO MeesPierson verbindt zich aan BNR Vermogen
  • Sponsoring
  • 2 okt 2013 @ 09:53
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaRadio

BNR Nieuwsradio start donderdag 3 oktober met een nieuw programma, BNR Vermogen. Het programma houdt zich bezig met de uitdagingen, successen en verantwoordelijkheden van vermogende particulieren. ABN AMRO MeesPierson verbindt zich voor een periode van 70 weken aan BNR Vermogen.

Naast de samenwerking met het radioprogramma is ABN AMRO MeesPierson exclusieve adverteerder van het katern Personal Finance, onderdeel van de weekendeditie van Het Financieele Dagblad.

Bastiaan Braams, Marketingdirecteur van ABN AMRO MeesPierson: ‘ABN AMRO MeesPierson wil zich nadrukkelijk positioneren als een relevante, kennisgedreven en alerte private bank die belangrijke ontwikkelingen voor haar klanten weet te duiden. Middels de platformen van FD Mediagroep, met de hoogwaardige titels Het Financieele Dagblad en BNR Nieuwsradio, kunnen wij onze doelgroep bereiken met de thema’s die voor hen spelen. We beogen met deze langdurige samenwerking de positie van ABN AMRO MeesPierson in dit voor ons belangrijke segment te versterken.’

Jacques Kuyf, Algemeen Directeur van de FD Mediagroep: ‘De FD Mediagroep wil haar doelgroepen met de journalistieke merken hoogstaande onafhankelijke producten bieden, die helpen om zowel in het zakelijke als het persoonlijke leven overzicht, inzicht en (voor)uitzicht te bieden. Door de samenwerking met ABN AMRO MeesPierson kunnen wij het thema Vermogen sterker positioneren. Wij zijn trots op deze samenwerking.’

BNR Vermogen wordt elke donderdagavond tussen 19.00 en 19.30 uur uitgezonden op BNR Nieuwsradio. De presentatie is in handen van René de Monchy.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken