Bob van Oosterhout meest invloedrijk in sponsoring
- Sponsoring
- 10 okt 2013 @ 09:19
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SportmarketingFan
- 10 okt 2013 @ 09:19
- Redactie Sponsoring
Bob van Oosterhout, directeur en oprichter van sportmarketingbureau Triple Double, is dit jaar door SponsorTribune uitgeroepen tot meest invloedrijke persoon in sponsoring in Nederland.
Van Oosterhout startte Triple Double zestien jaar geleden. In die tijd is Triple Double uitgegroeid tot het grootste sportmarketingbureau van Nederland. ‘Het geheim van Bob is zijn enorme enthousiasme en drive. Maar het succes zit ook in het ondernemerschap en in het aantrekken van de juiste mensen’, aldus SponsorTribune. En Bob zit niet stil. Volgend jaar moet Triple Double verhuizen naar het door Van Oosterhout opgezette SportXenter-paleis in Eindhoven. Ook het Top 100 sportsponsoringboek dat Van Oosterhout aan het schrijven is moet er tegen die tijd zijn.
Bob van Oosterhout neemt dit jaar de eerste plaats als het gaat om invloed over van Jan Driessen, de communicatiedirecteur van AEGON die eerder dit jaar zijn afscheid bij het bedrijf bekend maakte. Op de derde plaats staat Marcel Beerthuizen (Big Plans).
Grootste sprong én hoogste nieuwkomer in de lijst is Rijksmuseum-directeur Wim Pijbes op de elfde plaats. Andere nieuwe namen zijn Gijsbregt Brouwer (SportNext), Esther Roelofs (NOC*NSF), Michael Amiabel (SE Consultancy) en Willem-Albert Bol (Vodafone). Verdwenen uit de Top 20 zijn Yves Kummer, Henri van der Aat, Antonie van Schendel, Peter Rovers en Milena van Not.
Het is het dertiende jaar dat SponsorTribune de lijst met meest invloedrijke mensen in sponsoring samenstelt. De complete lijst met aanvullende commentaren en een toelichting bij de criteria waarop beoordeeld is, is te vinden in het nieuwste nummer van SponsorTribune
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing