Infiniti Red Bull Racing F1 Team op Sponsorcongres

Infiniti Red Bull Racing F1 Team op Sponsorcongres
  • Sponsoring
  • 15 nov 2013 @ 10:28
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsorcongresSportmarketing

Met de toevoeging van een presentatie over het Infiniti Red Bull Racing F1 Team is het programma van het sponsorcongres volgende week donderdag 21 november compleet.

Infiniti is de hoofdsponsor van het Red Bull Racing F1 team dat afgelopen jaren vier keer wereldkampioen is geworden. Initially is teampartner en sinds dit jaar ook de hoofdsponsor van het team. Als een relatief jong en onbekend merk heeft Infiniti de stoute schoenen aangetrokken en besloten om het Red Bull Racing F1 team te sponsoren. Wat in eerste instantie gezien werd als een vreemd besluit bleek een gouden marketinggreep.

De sponsoring heeft het merk unieke content opgeleverd en enorm veel bijzondere verhalen om te vertellen en te gebruiken in de campagnes over de hele wereld. Hoe heeft Infiniti het partnership geactiveerd om het merk te bouwen en meer Infiniti-auto’s te verkopen. Richard Denton, managing director van Trefpunt-PRISM Sports Entertainment, laat de insights zien van een van de meest glamorous sporten ter wereld en wat dit kan opleveren voor de marketing, PR, product- en salesactiviteiten van het merk Infiniti.

De complete sprekers line-up van het congres is als volgt:
Ronald van de Straat (Procter & Gamble), Jan Driessen (ex-AEGON), Maikel Oettle (bwin), Hendrikje Crebolder (Rijksmuseum), Anne Sallaerts (Stage Entertainment), Jan de Vries (Fox Sports), Koos Onderwater (KPN), Erik Ruts (Sponsorbrein), Ilco van der Linde (MasterPeace), Marc van den Tweel (Natuurmonumenten), Nico Rijkhoff (Ziggo), Danny Damman (Ziggo Dome), Esther Roelofs (NOC*NSF), Danny Menken (Infostrada Sports), Arno Otto (RTL Nederland), Marcel Beerthuizen (Big Plans), Dennis Schomaker (KNSB), Geert Mol (Samsung), Gertie Eikenaar (SCA), Maurits Priem (SCA), Kim Potters (PepsiCo) en Richard Denton (Trefpunt-PRISM).

Inschrijven voor het congres kan nog via www.sponsorcongres.nl

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken