Ontwikkelingen in media, sport en sponsoring

Ontwikkelingen in media, sport en sponsoring
  • Sponsoring
  • 20 nov 2013 @ 09:14
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentRechtenSportmarketing

BT Sport koopt voor een astronomisch bedrag de rechten van de UEFA’s Champions League in het Verenigd Koninkrijk. FOX neemt Eredivisie Live over, heeft enorme ambities op het open en gesloten net en koopt onder meer de rechten van de oefenwedstrijden van het Nederlands Elftal. SBS kondigde deze week de komst van een ‘gokkanaal’ aan. Op het sponsorcongres op donderdag 21 november gaan vertegenwoordigers van toonaangevende spelers op mediagebied met elkaar in debat.

De ontwikkelingen in de media volgen elkaar in een sneltreinvaart op. Voorspellen hoe het landschap er over vijf jaar uitziet is onmogelijk. Vertegenwoordigers van toonaangevende spelers gaan op het sponsorcongres met elkaar in debat en worden de kansen en bedreigingen voor alle betrokken partijen verkend. William Linders is Director Content bij kabelaar UPC Nederland en verantwoordelijk voor de content- en distributie strategie. Danny Menken leidt Infostrada Sports, een internationaal mediabedrijf gespecialiseerd in de productie en exploitatie van (sport)content en data. Jan de Vries is binnen FOX verantwoordelijk voor de operatie van de verschillende kanalen. Rik van Vliet ontwikkelt bij SBS Broadcasting de strategie omtrent betting en gaming. De discussie staat onder leiding van Marcel Beerthuizen van bigplans.

Inschrijven en het complete programma is te vinden op www.sponsorcongres.nl

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken