Programma sponsorcongres compleet

Programma sponsorcongres compleet
  • Sponsoring
  • 7 nov 2013 @ 08:24
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sponsorcongres

Met de toevoeging van presentaties van Esther Roelofs (NOC*NSF), Erik Ruts (Sponsorbrein), Koos Onderwater (KPN) en een panel over sport en media onder leiding van Marcel Beerthuizen is het programma voor het sponsorcongres op 21 november compleet.

KPN heeft vanaf de start van de schaatssponsoring alle cijfers bijgehouden over de merk-, marketing- en communicatieprestaties. Wat die cijfers zijn, hoe ze de deuren voor KPN hebben geopend en hoe de cijfers zich verhouden tot andere sponsorships van KPN zoals Rijksmuseum en het KPN Mooiste Contactfonds en welke synergie de wereld van sport, cultuur en maatschappij KPN opleveren staat centraal in deze sessie van Erik Ruts en Koos Onderwater over supercijfers.

In het panel over media en sport gaan Arno Otto (Directeur digitaal RTL Nederland), Danny Menken (Directeur Infostrada Sports Group) en Jan de Vries (Director Operations en TV Fox Sports) met elkaar in discussie over de toekomst van sport, media en sponsoring. Het panel staat onder leiding van Marcel Beerthuizen.

Esther Roelofs zal in haar presentatie ingaan op de verschillende samenwerkingen met de Partners in Sport van NOC*NSF en hoe co-creatie daarbij een belangrijke rol speelt.

Keynotes op het congres zijn er van Ronald van de Straat (Procter & Gamble), Jan Driessen (AEGON), Maikel Oettle (bwin) en Ilco van der Linde (MasterPeace). Sessies worden verzorgd door onder andere Geert Mol (Samsung), Marc van den Tweel (Natuurmonumenten), Kim Potters (PepsiCo), Nico Rijkhoff (Ziggo) en Hendrikje Crebolder (Rijksmuseum). Inschrijven voor het congres kan via www.sponsorcongres.nl. Daar is ook het volledige programma te vinden.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken