Atletiekunie presenteert AA Drink Talententeam 2014

Atletiekunie presenteert AA Drink Talententeam 2014
  • Sponsoring
  • 17 jan 2014 @ 12:57
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sponsoring

Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van de Atletiekunie op vrijdag 17 januari is het nieuwe AA Drink Talententeam 2014 gepresenteerd. De partnerovereenkomst tussen de Atletiekunie en AA Drink gaat in 2014 inmiddels haar 29-ste jaar in. De belangrijkste speerpunten binnen de samenwerking tussen AA Drink en de Atletiekunie zijn de drie jaarlijkse indoorkampioenschappen (AA Drink NK Indoor voor senioren, junioren, meerkamp en masters) én het nieuw geformeerde AA Drink Talententeam. De leden van het AA Drink Talententeam worden aangekleed door Atletiekunie-partner ASICS.

Het AA Drink Talententeam voor 2014 bestaat uit de volgende zeven atleten:
1. Bram Peters, 400 meter (Prins Hendrik Vught)
2. Pieter Braun, meerkamp (Sprint Breda)
3. Tim Dekker, meerkamp (Sprint Breda)
4. Bianca Baak, 400 meter horden (Phanos Amsterdam)
5. Femke Pluim, polsstokhoogspringen (AAV ’36 Alphen aan den Rijn)
6. Anouk Vetter, meerkamp (AAC Amsterdam)
7. Nadine Visser, meerkamp (SAV Grootebroek)

Hulp naar de top
Guido Gielen, brand manager AA Drink: ‘AA Drink is trots dat het deze talentvolle atleten op weg naar de top mag helpen. Deze groep weerspiegelt perfect de doelen die wij als nummer 1 sportdrankmerk van Nederland ook najagen: topprestaties leveren en ambities waarmaken. Vol spanning kijken wij uit naar de verrichtingen van het AA Drink Talententeam dit aankomende seizoen. AA Drink wenst het hele team alvast veel succes!’ Willem van de Worp, programmamanager Topatletiek van de Atletiekunie over het AA Drink Talententeam: ‘De ondersteuning van AA Drink is van essentieel belang voor deze jonge atleten op weg naar de top. Hierdoor is het bijvoorbeeld mogelijk om de atleten in de winter en het voorjaar op buitenlandse trainingsstage te laten gaan. Ook de paramedische begeleiding en de persoonlijke coaches van de atleten wordt met deze samenwerking uitstekend ondersteund.’
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken