Jan van Halst laat voetbalteams zweten

Jan van Halst laat voetbalteams zweten
  • Sponsoring
  • 30 jan 2014 @ 11:38
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Voetbal

Ex-profvoetballer en tv-analyticus Jan van Halst daagt Nederlandse voetbalteams - aan de hand van een speciale actie van Aquarius - uit om zich totaal in het zweet te werken en zo zichzelf te verbeteren. Het team dat het hardst werkt, maakt kans op een reis naar de FIFA World Cup 2014. Het winnende team gaat namens de KNVB naar Brazilië voor een voetbalclinic van coach Van Halst. Het hoogtepunt van de reis is het bijwonen van dé wedstrijd Nederland-Spanje op 13 juni as. in Salvador.

Jan van Halst, ambassadeur namens Aquarius: ‘Het is geweldig dat Aquarius sporters motiveert het beste uit zichzelf naar boven te halen door dat tandje extra bij te zetten. Iedereen wil graag winnen, maar daar moet je als team wel wat voor doen.’

Selectiedag bij KNVB
Voetbalteams kunnen zich kwalificeren door Aquariusdoppen te sparen en een teamfilmpje op de Aquarius website Aquarius te uploaden. In de video moet het team laten zien wat ze gezamenlijk doen om hun teamprestaties te verbeteren. Uiteindelijk worden er zes teams door een jury, onder andere met Jan van Halst, geselecteerd. Zij worden uitgenodigd om deel te nemen aan de selectiedag bij de KNVB in Zeist. Gedurende deze dag zullen de teams niet alleen laten zien wat zij in huis hebben, maar ze zullen ook getraind en gecoacht worden door Jan en KNVB-trainers zodat ze hun kwaliteiten kunnen verbeteren. Uiteindelijk zal het best presterende team de teamreis naar Brazilië winnen om daar Oranje aan te moedigen om het beste uit zichzelf te halen.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken