Opel sponsort IFFR 2014

Opel sponsort IFFR 2014
  • Sponsoring
  • 13 jan 2014 @ 14:30
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kunst & Cultuur

Opel is ook in 2014 Official Car Supplier van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) en voorziet de organisatie van twaalf Opels. Het 43ste International Film Festival Rotterdam vindt plaats van 22 januari tot en met 2 februari 2014.

Tijdens het IFFR worden de twaalf Opels ingezet voor het vervoer van professionele festivalgasten, onder meer voor de dagelijkse shuttleservice tussen festivalcentrum De Doelen en bioscoop LantarenVenster. Ook zorgt Opel met een aantal bestelwagens voor het vervoer van allerhande benodigde materialen.

‘Voor ons was de samenwerking met IFFR in 2013 een bijzondere kennismaking met een andere doelgroep. Het past bij ons streven om aanwezig te zijn op evenementen waarmee je Opel misschien niet direct associeert. De positieve reacties op bijvoorbeeld de nieuwe Opel Adam en de door Opel verzorgde vervoersservice toonden aan dat IFFR een uitstekende omgeving is om de vernieuwing van ons merk te etaleren’, aldus Jeroen Maas, manager PR, Sponsoring & Events van Opel Nederland, in het persbericht.

43ste International Film Festival Rotterdam
De 43ste editie van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) vindt plaats van woensdag 22 januari tot en met zondag 2 februari 2014. Het festival ontvangt ruim 2.000 internationale filmprofessionals (filmproducenten, regisseurs, journalisten) en een omvangrijk festivalpubliek (280.000 bezoekers in 2013). Het festivalprogramma wordt op woensdag 15 januari bekendgemaakt in het IFFR Programma Magazine dat die dag als bijlage bij de Volkskrant is gevoegd en op www.filmfestivalrotterdam.com.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken