Coca Cola haalt FIFA World Cup Trophy naar Nederland

Coca Cola haalt FIFA World Cup Trophy naar Nederland
  • Sponsoring
  • 10 feb 2014 @ 17:10
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringVoetbal

Via de iconische FIFA World Cup™ Trophy wil Coca-Cola het belang – en plezier -van bewegen onder de aandacht te brengen. Dé Trophy komt op 19 maart a.s. voor het eerst naar Nederland als onderdeel van de FIFA World Cup™ Trophy Tour.

De Trophy Tour stelt Nederland in de gelegenheid om deze voetbalbeker op 20 maart a.s. in Amsterdam te aanschouwen. Fans kunnen oog in oog komen te staan met de enige echte Trophy die de FIFA overhandigt aan het land dat de cup wint.

Iconisch symbool
Jeroen Lampe, brand manager Coca-Cola: ‘We vinden het geweldig dat Coca-Cola het meest iconische symbool van voetbal dit jaar in Nederland mag ontvangen. De 2014 FIFA World Cup™ Trophy Tour is de ideale gelegenheid om de bruisende energie en passie voor voetbal te delen en zo mensen te inspireren om in beweging te komen.’

Campagne
De Trophy Tour maakt onderdeel uit van de 2014 FIFA World Cup™-campagne van Coca-Cola. Tot de belangrijkste elementen van de campagne behoren een op Brazilië geïnspireerde visuele identiteit, internationale tv-commercials, digitale activiteiten en programma's om een blijvend positief effect te realiseren. The Coca-Cola Company werkt al sinds 1974 samen met de FIFA en is sinds 1978 de officiële sponsor. Coca-Cola adverteert sinds 1950 tijdens elke wedstrijd in de stadions en ondersteunt de voetbalsport al lang op elk niveau.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken