De Lotto benoemt Arno de Jong tot marketing directeur

De Lotto benoemt Arno de Jong tot marketing directeur
  • Sponsoring
  • 4 feb 2014 @ 16:10
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sponsoring

Per 1 april 2014 zal Arno de Jong (1970) aantreden als marketing directeur bij De Lotto. Momenteel is De Jong nog werkzaam als directeur media en marketing bij Eredivisie Media & Marketing CV. Bij De Lotto volgt hij Randall van Thiel op.

Arno de Jong zal in zijn nieuwe functie verantwoordelijk zijn voor de marketing doelstellingen van de producten Lotto, Eurojackpot, Lucky Day, Toto en Krasloten.

Uitdagend
Arno de Jong : ‘De Lotto heeft een vijftal merken en een uitstekende uitgangspositie om goed in te springen op de ontwikkelingen in de kansspelmarkt. Van digitalisering tot opening van de markt. Het is een geweldige uitdaging om hieraan mijn bijdrage te kunnen leveren.’

Sponsoring goede doelen
De Lotto is in 1961opgericht en wil middels haar kansspelproducten mensen laten bijdragen aan de ontwikkeling van sport, cultuur, maatschappelijk welzijn en volksgezondheid. Na aftrek van het prijzengeld worden de opbrengsten van De Lotto afgedragen aan de beneficianten NOC*NSF en ALN die het verdelen over negentien goede doelen. Sinds de oprichting in 1961 is er meer dan 1,3 miljard euro naar de Nederlandse sport gegaan. Aan overige goede doelen waaronder het Prins Bernhard Cultuur Fonds, het Oranje Fonds, Skanfonds, Veteranenfonds en veertien Volksgezondheidsfondsen is sinds de oprichting circa 500 miljoen euro afgedragen.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken