Intersport verlengt partnership met KNLTB
- Sponsoring
- 12 feb 2014 @ 09:28
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SportPartnership
- 12 feb 2014 @ 09:28
- Redactie Sponsoring
Tijdens het ABN Amro World Tennis Tournament in Rotterdam is het suppliership tussen retailketen Intersport en de Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond (KNLTB) met twee jaar verlengd. Ruim 620 duizend KNLTB-leden krijgen op vertoon van hun leden pas tien procent korting op de tenniscollectie bij de retailer.
Erik Poel, algemeen directeur KNLTB: ‘We bundelen al jaren kennis en ervaringen om zo ons gezamenlijke doel te bereiken: zoveel mogelijk mensen enthousiast maken (en behouden) voor de tennissport.’ De tweejarige verlenging gaat in per 1 april 2014. Intersport heeft tachtig sportspeciaalzaken.
Verlenging
Ook Steve Evers, directeur Euretco Formules (Intersport), is blij met de verlenging van het partnership. Hij meldt in het persbericht: ‘Wij zijn trots dat we onze passie voor tennis de komende twee jaar kunnen delen met de KNLTB en de leden.’
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing