Kort nieuws: Infiniti verlaat F1, Adidas kleedt Australië
- Sponsoring
- 21 feb 2014 @ 08:41
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringSportSportmarketing
- 21 feb 2014 @ 08:41
- Redactie Sponsoring
Infiniti, het luxe automerk van Nissan, is ontevreden over F1-sponsoring. Adidas wordt kledingsponsor van de Australische atletiekbond.
Formule 1-team Infiniti Red Bull Racing zou na het seizoen 2015 verder moeten zonder sponsoring van Infiniti. Dat meldt Motorsport.com.
Het automerk betaalt naar schatting 40 miljoen euro per jaar om haar naam te kunnen geven aan het raceteam, maar wil graag meer bijdragen dan alleen een geldsom. 'We weten dat Infiniti had gehoopt op een grotere technische bijdrage', aldus Helmut Marko, adviseur van Infiniti Red Bull Racing. Het raceteam rijdt in auto's van Renault.
Adidas
Sportmerk Adidas heeft een langlopende verbintenis gesloten met Athletics Australia. Het bedrijf wordt kledingsponsor en officiële partner van de bond, aldus SportsPro.
Australische atleten zullen Adidas-kleding dragen tijdens internationale wedstrijden. Adidas zal ook aanwezig zijn tijdens de nationale Australian Athletics, die komende zaterdag beginnen.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing