Line up artiesten Holland Heineken House bekend
- Sponsoring
- 5 feb 2014 @ 14:45
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Olympische SpelenEntertainment
- 5 feb 2014 @ 14:45
- Redactie Sponsoring
Het Holland Heineken House wordt tijdens de Olympische Winterspelen van 2014 bezocht door een keur aan artiesten en dj’s. Handsome Poets, Guus Meeuwis, Nick & Simon, Gers Pardoel, Waylon, The Opposites, Miss Montreal, VanVelzen, Nielson, Bassjackers, Baggi Begovic, Quintino, Sidney Samson, en Fedde Le Grand treden op. Viggo Waas en Peter Heerschop presenteren de huldigingen.
De medaillehuldigingen van sporters vinden plaats tijdens de optredens in de Medal Ceremony Hall. Het vorige week uitgebrachte nummer ‘Legendary Lane’ zal tijdens de huldiging dienen als vaste thema song van het Holland Heineken House. Dinand Woesthoff schreef de track op verzoek van Heineken en het NOC*NSF. Later op de avond zal de Medal Ceremony Hall worden omgetoverd tot een club waarin enkele grote Nederlandse dj’s hun opwachting zullen maken. Zo meldt Heineken op de site van NOC*NSF.
Heerschop en Waas
Het Holland Heineken House, dat de deuren op 6 februari om 18.00 uur opent, is zo goed als alle dagen uitverkocht. Elke dag na de sportwedstrijden is er een ander programma. De Nederlandse artiesten treden op in de avonduren en worden daar waar er Nederlandse sporters gehuldigd worden ook betrokken bij de medaillehuldiging, zodat het een echt oranje feest wordt. Peter Heerschop en Viggo Waas nemen voor het eerst de presentatie van de huldigingen voor hun rekening. Viggo Waas: ‘Ik vind het een grote eer dat Peter en ik het mogen doen. Respect voor de prestatie en laten zien hoe bijzonder we die vinden: daar letten we op. En de medaillewinnaar of -winnares moet zich prettig voelen. Dat is het belangrijkste.’
Fantastische locatie
Bram Westenbrink, marketing directeur Heineken Nederland: ‘We waren al erg tevreden met de fantastische locatie die we gevonden hebben, maar deze line-up in combinatie met het nieuwe anthem voor de medaille huldigingen, maakt het geheel pas echt compleet. Wij zijn ontzettend blij met deze topartiesten en onze nieuwe presentatoren; het is geweldig dat deze entertainers onderdeel van ons Huis zijn.’
Thuisblijvers
Het Holland Heineken House biedt ruimte aan 500 bezoekers en is gevestigd in de enorme tuin van het Azimut Hotel Resort. Bezoekers dienen net als bij de vorige editie op voorhand een entreekaart in bezit te hebben. De laatste kaarten zijn te verkrijgen via ATP Event Experts en kosten 10 Euro per stuk. Thuisblijvers kunnen op de site van Holland Heineken House vanaf morgen de festiviteiten online meemaken.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing