Ricoh nieuwe sponsor KLM Open en Deloitte Ladies Open

Ricoh nieuwe sponsor KLM Open en Deloitte Ladies Open
  • Sponsoring
  • 17 feb 2014 @ 14:01
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportSponsoring

Ricoh Nederland is de komende drie jaar sponsor van het Deloitte Ladies Open en het KLM Open. “Het aangaan van de samenwerkingsovereenkomst past uitstekend in onze toenemende focus in Europa om golf en tennis als communicatieplatform in te zetten”, aldus Maurits Aalders, Director Marketing bij Ricoh Nederland.

Ricoh is reeds actief in de golfsport. Zo is Ricoh sponsor van de Nederlandse Golf Federatie en was het bedrijf vanaf de oprichting tot en met 2012 een van de partners van Golf Team Holland. In het buitenland is het sponsor van het Ricoh Women’s British Open,
 
Voor het KLM Open zal Ricoh Nederland de document- en informatieprocessen, zowel papier als digitaal, optimaliseren en verduurzamen. Bij het Deloitte Ladies Open zal met de kennis van het bedrijf de interactie met publiek worden vergroot.
 
Ricoh Nederland en TIG Sports, organisator van de twee Nederlandse golftoernooien, maakten de samenwerking maandag bekend. 
 
Het KLM Open is in 2011 en 2012 uitgeroepen tot het meest duurzame golftoernooi van Europa. KLM Open-toernooidirecteur Daan Slooter is daarom verheugd over de nieuwe samenwerking. “Wij willen deze lijn voortzetten en door samen te werken met een partij als Ricoh kunnen wij opnieuw een stap zetten in de richting van een steeds duurzamer KLM Open.”

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken