Sandd nieuwe hoofdsponsor Nederlands softbalteam

Sandd nieuwe hoofdsponsor Nederlands softbalteam
  • Sponsoring
  • 24 feb 2014 @ 11:37
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSport

Sandd is de nieuwe hoofdsponsor van het Nederlands softbalteam. De zakelijke postbezorger steunt de softbalvrouwen in hun weg naar het WK softbal in augustus dit jaar.

De nieuwe sponsor werd zondag op ludieke wijze aan de softbalsters bekend gemaakt tijdens hun demonstratiewedstrijd tegen de mannen van het Nederlands honkbalteam. In lijn met de 'Ik wil'-campagne, van Sandd gingen de honkbalmannen op de knieën voor de softbalvrouwen.

Thiemo van Spellen, commercieel directeur van Sandd, is verheugd met de samenwerking. 'We zien veel overeenkomsten in de manier waarop we hebben moeten knokken om Sandd groot te maken en het doorzettingsvermogen dat de vrouwen tonen op hun weg naar het WK.'

Voor de softbalsters kwam de sponsoring als een verrassing, zegt bondscoach Craig Montvidas 'Ik viel bijna van mijn stoel toen ik het telefoontje kreeg van Sandd. Zo’n mooie sponsor vinden stond hoog aan onze To Do List voor 2014. Zonder deze steun kunnen we de meiden niet de training en faciliteiten bieden die ze nodig hebben voor een goed resultaat. De sponsoring voelt als een erkenning voor het harde werken en de prestaties van de afgelopen jaren.'

De Nederlandse softbalsters zijn al drie keer op rij Europees kampioen geworden, en gaan in augustus tijdens de wereldkampioenschappen in Haarlem voor een plaats in de top 5 om zo de A-status van het NOC*NSF te behouden. Op dit moment staat het team zesde op de wereldranglijst.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken