Social Sochi is online
- Sponsoring
- 7 feb 2014 @ 15:37
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Olympische Spelen
- 7 feb 2014 @ 15:37
- Redactie Sponsoring
Om overal en altijd zoveel mogelijk te kunnen volgen van wat er in Sochi en met TeamNL gebeurt tijdens de Winterspelen van 2014, biedt NOC*NSF nieuwe informatie mogelijkheden voor Nederlandse sportliefhebbers. Het gaat om een app, een Olympisch Magazine en twee online platforms waarop nieuws over Sochi 2014 en het gebruik van social media door de leden van Olympic TeamNL op diverse manieren worden samengebracht. Zo meldt het persbericht.
Vanaf nu is het mogelijk om in één oogopslag alle social berichten van en over de Olympic TeamNL sporters en sportfans te volgen op het digitale platform dat ook is gekoppeld aan de site van NOC*NSF. Favoriete sporters zijn te volgen via alle social media platformen tegelijk, of het nu om posts op Facebook, Twitter, Instagram of YouTube gaat. Hierdoor krijgen fans een unieke kijk achter de schermen van het leven tijdens de Olympische Spelen van de Olympische sporters. Social Sochi is beschikbaar voor zowel desktop, tablet als mobiel. Het is voor NOC*NSF een waardevolle toevoeging aan het digitale platform rondom TeamNL.
Het platform Social Sochi is een initiatief van Fresh Bridge en SportVibes.
Sochi Buzz
De Sochi Buzz geeft een overzicht van dé gebeurtenissen rond Sochi 2014 op diverse media. Of het nu gaat om nieuws over Sochi 2014, nieuws over TeamNL, of updates van de sporters zelf. Met een selectie van Twitter, Facebook, Instagram, blogs, nieuwsfeiten en video's, is er altijd wat interessants te vinden. Met ‘the Sochi Wire’ als menukeuze is het ook mogelijk het Engelstalige nieuws over Sochi 2014 te volgen. Sochi Buzz is een initiatief van Crowdynews
Olympisch Magazine
Onder de titel Olympic TeamNL heeft NOC*NSF samen met haar partners in sport en in samenwerking met mediapartner Sanoma Uitgevers een sportmagazine uitgegeven over onze deelname aan Sochi 2014. Het is een sportmagazine vol achtergrond verhalen over de atleten en de Olympische Spelen en Paralympische Spelen zelf. Ook is het een programma boekje voor op tafel en bij de TV, laptop of tablet. Er zijn 225.000 exemplaren bij diverse tijdschriften mee gesealed. Onder de naam Sochi Magazine is ook een digitale versie van het magazine uitgebracht.
App TeamNL
Over de app TeamNL meldden we al vorige week. In de app staan alle Olympische en Paralympische sporters op een rij, inclusief alle relevante achtergrondinformatie en actueel nieuws van onder meer NOC*NSF, NUsport en NOS, het wedstrijdprogramma en de resultaten.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing