ABN Amro blijft sponsor van Dutch Design Week

ABN Amro blijft sponsor van Dutch Design Week
  • Sponsoring
  • 12 mrt 2014 @ 08:03
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringKunst & CultuurPartnership

ABN Amro blijft hoofdsponsor van de Eindhovense Dutch Design Week. De bank blijft tot en met 2016 financieel betrokken bij het design evenement en verbindt zich ook aan de organisatie van een speciaal talentenprogramma.

Dat maakt de Dutch Design Week bekend.

ABN Amro wil designers de kans bieden om gebruik te maken van haar netwerk om zo kennis en ervaring uit te wisselen. Ontwerpers kunnen onder andere mee doen aan het project Driving Dutch Design. Daarin worden de deelnemers elf maanden lang intensief begeleid door een personal coach van de bank.

Eenzelfde masterclass heeft ABN Amro vorig ook opgezet, vertelt Ilona Roolvink. 'De resultaten daarvan waren voor het eerst te zien tijdens DDW: verspreid door de stad hebben we vijf ABN Amro Hotspots geplaatst waarin deze designers zich konden presenteren. Daarmee help je mensen echt op weg.'

Daarnaast zal de bekende ontwerpster Mirjam van der Lubbe aan de slag gaan als curator van Hotspots tijdens de DDW. Daarin wordt het werk van veelbelovende designers tentoongesteld.

De Dutch Design Week wordt dit jaar voor de dertiende keer gehouden en vindt plaats van 18 tot en met 26 oktober.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken