BP wordt Partner in Sport van Paralympic TeamNL

BP wordt Partner in Sport van Paralympic TeamNL
  • Sponsoring
  • 4 mrt 2014 @ 08:13
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Olympische SpelenSponsoringSportmarketing

BP Nederland heeft zich tot eind 2016 verbonden aan Paralympic TeamNL. Het olie- en gasbedrijf zal Paralympic TeamNL en haar atleten ondersteunen op hun weg naar de Paralympische Spelen van Rio in 2016.

NOC*NSF-voorzitter André Bolhuis: 'Ik ben buitengewoon verheugd met deze doorbraak op sponsoring gebied voor de Paralympische sport. Het is een prachtige erkenning dat een nieuwe grote commerciële partij als BP zich aan Paralympic TeamNL verbindt.'

In 2013 werd BP een officiële partner van het Internationaal Paralympisch Comité. Zij steunt al de nationale paralympische comités in de Verenigde Staten, Groot-Brittannië en Noord-Ierland, en Turkije.

'Paralympische sport staat hier de laatste jaren steeds meer in de belangstelling, vooral dankzij de fantastische resultaten die de Paralympische atleten leveren', zegt Hendrik Muilerman, algemeen directeur van BP in Nederland. 'Zij zijn hiermee een bron van inspiratie voor ons allemaal en BP wil graag meehelpen dit succes verder te ontwikkelen.' 

(Foto: Mariska Richters)

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken