Rabobank brengt Bach in de klas
- Sponsoring
- 24 mrt 2014 @ 16:22
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Kunst & CultuurMaatschappijSponsoring
- 24 mrt 2014 @ 16:22
- Redactie Sponsoring
De Nederlandse Bachvereniging en Rabobank maken het voor elke middelbare school mogelijk om in CKV-lessen een echte film, inclusief lipdub en soundtrack met de muziek van Bach te maken.
De scholen kunnen daarvoor het pakket Beats by Bach afnemen met daarin onder meer een camera, handleiding en een website met script en de mogelijkheid om de film te uploaden.
De Nederlandse Bachvereniging zet zich sinds 1921 in om de muziek van Bach onder de aandacht te brengen bij zoveel mogelijk mensen. Bekend is het ensemble vooral van de jaarlijkse uitvoeringen van de Matthäus-Passion in de Grote Kerk van Naarden.
Een van de andere projecten van de Nederlandse Bachvereniging is het educatieproject Oog in oog met de Matthäus-Passion. Leerlingen worden op school voorbereid op een bezoek aan de Matthäus-Passion met een lespakket van de Nederlandse Bachvereniging en krijgen een gastles van een van de musici.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing