Kinderen Sophia Kinderziekenhuis te gast in Feyenoord Business Club

Kinderen Sophia Kinderziekenhuis te gast in Feyenoord Business Club
  • Sponsoring
  • 25 mrt 2014 @ 11:50
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalMaatschappij

De wedstrijd van Feyenoord tegen Go Ahead Eagles staat volledig in het teken van de projecten waarmee Feyenoord de samenleving op een positieve manier probeert te beïnvloeden. Zo vindt er de jaarlijkse collecte plaats voor het Sophia Kinderziekenhuis.

Dit jaar is de opbrengst bestemd voor Sophia TV. Een grote groep vrijwilligers maakt samen met een paar vaste krachten gemiddeld vier keer per week live radio- en televisie-uitzendingen met en voor de kinderen.

Naast dat er een collecte plaats vindt, zijn er ook circa 800 kinderen uit het Sophia Kinderziekenhuis te gast in De Kuip. Een deel van hen zal de wedstrijd volgen vanuit in totaal 28 Business Units die beschikbaar zijn gesteld door leden van de Feyenoord Business Club.

De VriendenLoterij heeft de VIP dug-out langs het veld beschikbaar gesteld aan een van de kinderen uit het Sophia Kinderziekenhuis, die hier samen met zijn familie de wedstrijd mag bekijken.

Feyenoord ontvangt verder circa 1800 kinderen die in groep acht van de basisschool zitten en dit schooljaar hebben deelgenomen aan de Feyenoord Schoolweek. Tijdens de Schoolweek gaat Feyenoord intensief aan de slag met kinderen uit het basisonderwijs. In samenspraak met de school wordt een divers en uitgebreid programma samengesteld, waarbij de thema’s sport en gezondheid centraal staan.

Onderdeel van de Schoolweek is een bezoek aan een thuiswedstrijd van Feyenoord.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken