Vitesse en Koninklijke Burgers' Zoo slaan handen ineen
- Sponsoring
- 3 mrt 2014 @ 10:57
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - PartnershipVoetbalSportmarketing
- 3 mrt 2014 @ 10:57
- Redactie Sponsoring
Voetbalclub Vitesse en Koninklijke Burgers' Zoo gaan samenwerken. De twee Arnhemse organisaties tekenen een overeenkomst voor anderhalf jaar.
Beide partijen slaan op zakelijk niveau de handen ineen. Tevens wordt Koninklijke Burgers' Zoo officieel partner van de Vitesse Kids Club, maakte Vitesse vandaag bekend.
Het partnership wordt dinsdag 4 maart al zichtbaar. Op de jaarlijkse Kids Club-dag van de voetbalclub in Gelredome geeft Koninklijke Burgers’ Zoo acte de présence met onder meer een vijftien meter lange opblaasbare versie van het Feestaardvarken.
Op zakelijk gebied vindt er dit jaar tenminste één businessclub-evenement van Business Club Vitesse-Gelredome plaats in het Safari Meeting Centre van het dierenpark. Verdere invulling van de samenwerking wordt nader uitgewerkt.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing