Vitesse en Koninklijke Burgers' Zoo slaan handen ineen

Vitesse en Koninklijke Burgers' Zoo slaan handen ineen
  • Sponsoring
  • 3 mrt 2014 @ 10:57
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipVoetbalSportmarketing

Voetbalclub Vitesse en Koninklijke Burgers' Zoo gaan samenwerken. De twee Arnhemse organisaties tekenen een overeenkomst voor anderhalf jaar.

Beide partijen slaan op zakelijk niveau de handen ineen. Tevens wordt Koninklijke Burgers' Zoo officieel partner van de Vitesse Kids Club, maakte Vitesse vandaag bekend.

Het partnership wordt dinsdag 4 maart al zichtbaar. Op de jaarlijkse Kids Club-dag van de voetbalclub in Gelredome geeft Koninklijke Burgers’ Zoo acte de présence met onder meer een vijftien meter lange opblaasbare versie van het Feestaardvarken.

Op zakelijk gebied vindt er dit jaar tenminste één businessclub-evenement van Business Club Vitesse-Gelredome plaats in het Safari Meeting Centre van het dierenpark. Verdere invulling van de samenwerking wordt nader uitgewerkt.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken