Glastuinbouwsector trekt de aandacht tijdens WK Hockey
- Sponsoring
- 7 mrt 2014 @ 10:22
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringSportmarketing
- 7 mrt 2014 @ 10:22
- Redactie Sponsoring
Pal naast de ingang tot het stadion waar vanaf 31 mei dit jaar dagelijks wedstrijden voor het WK Hockey worden gespeeld, presenteert de glastuinbouwsector zich in het WestlandGreenhouse.
De Rabobank Hockey World Cup 2014 belooft het grootste sportevenement van het jaar te worden met naar verwachting 15 miljoen kijkers en meer dan 200.000 bezoekers. De glastuinbouwsector grijpt dit toernooi aan om in een 220 m2 grote kas aandacht te bieden aan op het gebied van duurzaamheid, innovativiteit en gezondheid in deze sector.
De Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) maakt ook gebruik van de kas en organiseert onder andere Kids in de Kas met de Stockeytours, De Gezonde Sportkantine en een Meet & Greet voor zeker 9 congressen. De congressen worden bezocht door bestuurders en bestuursleden van sportbonden en sportverenigingen en gemeenten. Bedrijven kunnen zich in de kas presenteren.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing