ABN Amro ondersteunt verduurzamen van hockeyclubs

ABN Amro ondersteunt verduurzamen van hockeyclubs
  • Sponsoring
  • 24 apr 2014 @ 08:31
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MaatschappijPartnershipSport

Duurzaam Verenigen, ABN Amro en social enterprise Nudge lanceren een campagne om hockeyverenigingen te verduurzamen. Verenigingen die meedoen, kunnen in aanmerking komen voor een watertappunt.

In een eerdere campagne met het ABN Amro World Tennis Tournament voor de verduurzaming van tennisverenigingen werd de Menukaart Duurzaam Verenigen ontwikkeld. Deze staat vol maatregelen die een sportvereniging kan nemen. Als duwtje in de rug biedt ABN Amro in samenwerking met waterbedrijven Vitens en PWN een gratis watertappunt voor vier hockeyclubs die stappen zetten om te verduurzamen.

ABN Amro vindt de verduurzaming van sportverenigingen in Nederland belangrijk en levert een bijdrage door deze verenigingen te ondersteunen met een gunstige financiering. Ernst Boekhorst, Hoofd Sponsoring & Events ABN Amro: 'Ik vind het heel bijzonder dat we de menukaart en financiering gerealiseerd hebben. Ik hoop en vertrouw erop dat dit een eerste stap is die uiteindelijk uitmondt in het verduurzamen van veel meer verenigingen in Nederland. Het maakt mij trots dat wij hier als bank middels financiering een steentje aan bij kunnen dragen.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken