Amerikaanse celebs gesponsord om naar festival te gaan

Amerikaanse celebs gesponsord om naar festival te gaan
  • Sponsoring
  • 8 apr 2014 @ 10:55
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • EndorsementKunst & CultuurEntertainment

Op het Coachella festival dat komend weekeinde in Indio, California wordt gehouden zullen ook veel Amerikaanse celebs te spotten zijn. Maar in plaats van dat ze een kaartje kopen, zijn ze veelal gesponsord door bijvoorbeeld kledingmerken.

Lea Michele, hoofdrolspeelster in de tv-serie Glee, krijgt 20.000 dollar wanneer zij in kleding van Lacoste het festival zal bezoeken. Vanessa Hudgens, haar claim to fame is een rol in de film Spring Breakers, krijgt volgens de Amerikaanse site Daily News 15.000 dollar van McDonald's wanneer zij naar Outkast en Arcade Fire gaat kijken.

Het festival staat ook in de belangstelling van Breaking Bad-ster Aaron Paul die naar verluidt voor 15.000 dollar en twee VIP-passen ook naar Coachella wil. Meer celebs zijn bereid tegen betaling naar het festival te gaan waarvoor entreekaartjes op Craigslist voor honderden dollars worden aangeboden en gevraagd.

Coachella – voluit: Coachella Valley Music and Arts Festival – is een festival waarop ruim 150 acts twee weekeinden achter elkaar optreden. Naast Outkast en Arcade Fire treden onder veel meer Pharrel Williams, Beck, Neutral Milk Hotel en Bonobo op.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken