Better Future met zitvolleyballers naar Paralympische Spelen

Better Future met zitvolleyballers naar Paralympische Spelen
  • Sponsoring
  • 22 apr 2014 @ 10:31
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringPartnershipSport

Het Nederlands zitvolleybalteam en de nieuwe sponsor Better Future trekken met elkaar op als gelijkwaardige partners. Het heren zitvolleybalteam zal een belangrijke rol spelen in de verandertrajecten die Better Future aanbiedt aan haar opdrachtgevers. Better Future neemt het teammanagement voor haar rekening en draagt bij aan de mentale ontwikkeling van het team.

'Wij geloven dat sport de kracht in zich heeft om mensen naar een betere toekomst te helpen. Huidige sponsoring doet dat veel te weinig, wij willen laten zien dat het anders kan', aldus Michel Barth, Better Future Partner.

De samenwerking tussen sponsor en het zitvolleybalteam bestaat uit drie onderdelen. De zitvolleyballers dragen een essentiële boodschap met zich mee, één waar anderen van kunnen leren, van individu tot commerciële organisatie: Hoe bereik jij je doel met je beperkingen?

Daarnaast helpt Better Future het team in het creëren van waarde zodat zij minder afhankelijk zijn van financiële sponsoring en zij hun boodschap ook in het bedrijfsleven kunnen uitdragen.

'En wat misschien nog wel belangrijker is, wij gaan door deze unieke samenwerking het zitvolleybal in Nederland op de kaart zetten,' aldus de aanvoerder van het team, Loek Hendrix. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken