BrandLoyalty zoekt extra sponsoren om Sven Kramer in te lijven

BrandLoyalty zoekt extra sponsoren om Sven Kramer in te lijven
  • Sponsoring
  • 11 apr 2014 @ 09:09
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingSponsoringSchaatsen

Jac Orie hoopt dat volgend seizoen Sven Kramer voor zijn team BrandLoyalty schaatst. 'Ik heb al een paar keer met Sven gesproken en de interesse komt van beide kanten.' Een probleem is wel dat extra sponsoren nodig zijn om zijn komst mogelijk te maken.

Hoofdsponsor BrandLoyalty kan de extra kosten door de komst van Kramer niet alleen dragen, zegt Orie tegen de NOS. 'Er zijn dan sponsoren nodig die samen kunnen gaan met BrandLoyalty. Maar ik weet hoe moeilijk het kan zijn om een sponsor te vinden. Al zou je toch zeggen dat het met een Sven Kramer mogelijk moet zijn. Mijn hart zeg dat het mogelijk is, mijn verstand zegt dat het moeilijk gaat worden.'

Sven Kramer kondigde twee weken geleden aan dat hij weggaat bij Gerard Kemkers, de coach die hem de afgelopen jaren bij TVM begeleidde. Sindsdien hebben Kramer en Orie elkaar al een paar keer gesproken. 'Het lijkt mij in ieder geval een mooie uitdaging. Wanneer er duidelijkheid komt weet ik niet, eerst moeten we alle hobbels zien te nemen. Wat ik echt weet is dat er over en weer goede interesse is.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken