Otto van der Harst directeur Communicatie Aegon Nederland

Otto van der Harst directeur Communicatie Aegon Nederland
  • Sponsoring
  • 18 apr 2014 @ 12:36
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Otto van der Harst, mede-oprichter en managing partner van communicatiebureau Selmore, stapt over naar Aegon Nederland. Hij volgt Jan Driesen op als directeur Communicatie Aegon Nederland.

Dat meldt Communicatie.

Marco Keim, directievoorzitter van Aegon Nederland, en Van der Harst zaten tussen 2000 en 2004 samen in het bestuur van Sire, en Keim was eerst bij Fokker en daarna bij de NS klant bij PPGH/JWT in de jaren dat Van der Harst daar werkte. Na het vertrek van Jan Driessen raakten ze opnieuw in gesprek.

Otto van der Harst: 'Na 17 jaar PPGH/JWT en bijna 10 jaar Selmore kwam er enige tijd geleden een uitdaging bij Aegon voorbij die goed past bij mijn persoonlijke ambities. Ik ben 55 en dit is een goed moment en een mooie kans om nog eens iets anders te gaan doen. Ik ben trots op het bureau dat er staat en heb vertrouwen in de mensen die het bureau verder zullen brengen. Met mijn partners Poppe van Pelt, Diederick Hillenius, Jakko Achterberg en Niels Westra bijzonder werk maken is en was een feest, maar het is nu tijd voor een nieuwe horizon.'

Van der Harst blijft tot 1 september betrokken bij Selmore om voor een zo goed mogelijke overgang te zorgen.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken