Peter Lansaat stapt over naar EY
- Sponsoring
- 2 apr 2014 @ 13:11
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Sportmarketing
- 2 apr 2014 @ 13:11
- Redactie Sponsoring
Peter Lansaat is met ingang van deze maand als Sports Marketing & Communications Manager bij EY (voorheen Ernst & Young) aan de slag. Lansaat zal de marketingcommunicatieafdeling in ieder geval tot en met de Olympische Spelen van 2016 in Rio de Janeiro versterken.
In die tijd zal de verdere uitrol van de verschillende nationale en internationale sportsponsoringactiviteiten centraal staan.
Vanaf december 2013 ondersteunde Lansaat EY reeds met de Sochi campagne, WK Hockey 2014 en Ladies 7 Rugby. Deze samenwerking is beide partijen dusdanig goed bevallen, dat is besloten structureel de uitdaging met elkaar aan te gaan.
Peter Lansaat is met zijn vader Paul founding partner van P2 Sports Marketing. P2 Sports Marketing zal blijven werken voor klanten zoals Center Parcs en Sanoma Media. Hetzelfde geldt voor het digitale label Fans First dat P2 Sports Marketing in samenwerking met IN10 Communicatie is gestart na de Olympische Spelen in Londen.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing