Peter Lansaat stapt over naar EY

Peter Lansaat stapt over naar EY
  • Sponsoring
  • 2 apr 2014 @ 13:11
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sportmarketing

Peter Lansaat is met ingang van deze maand als Sports Marketing & Communications Manager bij EY (voorheen Ernst & Young) aan de slag. Lansaat zal de marketingcommunicatieafdeling in ieder geval tot en met de Olympische Spelen van 2016 in Rio de Janeiro versterken.

In die tijd zal de verdere uitrol van de verschillende nationale en internationale sportsponsoringactiviteiten centraal staan.

Vanaf december 2013 ondersteunde Lansaat EY reeds met de Sochi campagne, WK Hockey 2014 en Ladies 7 Rugby. Deze samenwerking is beide partijen dusdanig goed bevallen, dat is besloten structureel de uitdaging met elkaar aan te gaan.

Peter Lansaat is met zijn vader Paul founding partner van P2 Sports Marketing. P2 Sports Marketing zal blijven werken voor klanten zoals Center Parcs en Sanoma Media. Hetzelfde geldt voor het digitale label Fans First dat P2 Sports Marketing in samenwerking met IN10 Communicatie is gestart na de Olympische Spelen in Londen.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken