PSV-shirtsponsor Freo wint ADCN Lamp
- Sponsoring
- 1 apr 2014 @ 10:54
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - ActivatieVoetbalSportmarketing
- 1 apr 2014 @ 10:54
- Redactie Sponsoring
De campagne ‘Leen League’ van PSV-shirtsponsor Freo heeft de Zilveren Lamp Actiemarketing gewonnen bij de Lampenuitreiking van ADCN.
De campagne, die tot stand kwam dankzij een samenwerking tussen PSV en reclamebureau Havas Worldwide, maakte duidelijk dat Freo een specialist is in online leningen.
PSV en het Amsterdamse reclamebureau Havas Worldwide ontwikkelden de Freo Leen League. In deze campagne kregen alle PSV-fans in het seizoen 2012-2013 de kans om een stukje van hun favoriete club te lenen. Van de spelersbus tot en met de trainer en van het Philips Stadion tot en met de Europa Cup I. De fans moesten aangeven waarom zij het geselecteerde item wilden lenen. De meest originele motivatie won en mocht het PSV-item voor een bepaalde periode daadwerkelijk lenen.
Als kick-off speelde PSV de competitiewedstrijd tegen Willem II eenmalig in shirts met daarop ‘Te leen’ in plaats van Freo. Daarnaast werd de website Gekvanpsv.nl gelanceerd.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing