Supertrash ontwerpt voor derde keer WK jurkje

Supertrash ontwerpt voor derde keer WK jurkje
  • Sponsoring
  • 30 apr 2014 @ 11:53
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • WK Voetbal

SuperTrash, de bedenker van het WK jurkje, kleurt Nederland tijdens het aankomende WK voor de derde keer oranje. Sinds de introductie van het oranje SuperTrash jurkje tijdens het WK in 2010 zijn EK & WK jurkjes voor vrouwen een hype.

Dit jaar lanceert Olcay Gulsen een nieuw design onder de naam WK SUPERTEAM. Het jurkje is op twee manieren te dragen, met de v-neck of de geprinte zijde. Voor het eerst is er nu ook de mini-me variant: speciaal voor de meisjes van 4 t/m 12 jaar!

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken