Delta LLoyd laat jongeren zeilen met Optimist on Tour

Delta LLoyd laat jongeren zeilen met Optimist on Tour
  • Sponsoring
  • 23 mei 2014 @ 08:55
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportSponsoringPartnership

Delta Lloyd organiseert in samenwerking met het Watersportverbond en lokale zeilverenigingen deze zomer op tien zeilplaatsen in Nederland een unieke watersportbelevenis waar kinderen tussen 7 en 13 jaar kosteloos aan kunnen deelnemen. Op 16 mei vaart de ‘Optimist on Tour’ uit.

Nederlandse topzeiler Pieter Jan Postma is ambassadeur van de Optimist on Tour en van het Jeugdsportfonds, en geeft op 16 mei het feestelijke startsein met zeillessen. De watersportbelevenis omvat ook een zeilgame en een jeugdserie w.s.v. De Optimist. Delta Lloyd wil deze zomer met dit initiatief alle kinderen in Nederland enthousiast maken voor de zeilsport.

Naast de Optimist on Tour is vanaf 20 mei de zeilgame De Optimist voor smartphones en tablets beschikbaar. De speler moet zeilend stormen trotseren, zeehondjes ontwijken en draaikolken vermijden.

Vanaf 19 juli is de jeugdserie w.s.v. De Optimist te zien. Deze zeilserie speelt zich af op een zeilschool in Nederland. Elke week beleven de instructeurs, vakantiehulpen en de zeilcursisten zomerse avonturen op en rondom het water. Tijdens de Optimist on Tour worden figuranten voor de serie gecast. Deze serie wordt uitgezonden door RTL Telekids. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken