Oakley verlengt samenwerking met KNWU

Oakley verlengt samenwerking met KNWU
  • Sponsoring
  • 16 mei 2014 @ 09:00
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportSponsoring

Supplier Oakley heeft de samenwerking met KNWU verlengd. Tot 2016 worden alle nationale selecties uitgerust met de sportbrillen van de Amerikaanse fabrikant. De KNWU streeft er naar om de nationale selecties zo optimaal mogelijk uit te rusten op het gebied van kleding, materialen en veiligheid. Dat Oakley zich wil committeren aan de Nederlandse wielersport sluit dan de KNWU goed aan bij deze gedachte.

‘Oakley heeft zich de afgelopen decennia onderscheiden van de concurrentie op het gebied van innovatie, comfort en diversiteit. Als overkoepelende sportbond willen we dat onze selecties ten alle tijden veilig hun sport kunnen bedrijven. Dat Oakley onze nationale selecties wil blijven voorzien van de uitzonderlijke goede sportbrillen stemt ons dan ook zeer tevreden’, aldus directeur van de KNWU Huib Kloosterhuis.

Logische stap
Ook directeur van Oakley Nederland Martin Friederichs is enthousiast over de verlengde samenwerking. ‘De voortgezette samenwerking met de KNWU is een logische stap. Door de samenwerking met de KNWU weten wij dat alle Nederlandse selecties met de beste brillen fietsen en zo zich volledig kunnen richten op de sportieve prestaties.’

Gratis Street Pack
Om de verlenging van de samenwerking te vieren biedt Oakley alle KNWU leden die een Oakley sports performance bril (Radarlock, Fast Jacket en Racing Jacket) aanschaffen een gratis Street Pack (sportieve rugzak) ter waarde van 55 euro aan.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken