TVM gaat door sponsoring transport veiliger maken
- Sponsoring
- 23 mei 2014 @ 09:05
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringPartnership
- 23 mei 2014 @ 09:05
- Redactie Sponsoring
TVM verzekering kiest na jaren van sportsponsoring voor maatschappelijke sponsoring. De verzekeraar zal haar sponsorinvesteringen concentreren op het veiliger maken van het vrachttransport in Nederland en België. Met haar leden wil TVM initiatieven ontplooien om gezamenlijk het weg- en watertransport veiliger te maken.
TVM heeft als doel dat vervoerders die bij TVM verzekerd zijn, tot de veiligste van Europa gaan behoren. Samen met kenniscentra, politiek, maar vooral ook de zakelijke relaties wil TVM verzekeren van veiligheid een speerpunt maken.
Arjan Bos, bestuursvoorzitter TVM: 'TVM wil haar kennis en mogelijkheden inzetten voor een veiligere samenleving. Dat betekent concreet dat wij onze klanten gaan helpen om hun transport veiliger te maken. TVM wil daarin vooroplopen en een betekenisvolle bijdrage leveren aan veiliger vrachtvervoer. De sportsponsoring heeft ons heel veel gegeven de afgelopen 28 jaar, maar nu kiezen we vol overtuiging voor een meer maatschappelijke investering!'
TVM is al jarenlang actief bezig met preventieprogramma's bij de verschillende vervoerders. Deze worden opgenomen in het TVM veiligheidsplan.
Arjan Bos: 'In hoofdlijnen gaan we samen met onze vervoerders initiatieven ontwikkelen om kruispunten en wegen veiliger te maken. Om de vrachtwagens veiliger te maken en om daar zowel bij de chauffeurs als ook bij de jeugd bewustwording over te creëren. TVM heeft nu het principebesluit genomen om de weg in te slaan van zakelijke sponsoring. De komende maanden worden gebruikt om samen met alle partijen en externe partijen de programma's en campagne-ideeën verder concreet uit te werken.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing